Its a condition of mental divergence!”I find myself on the planet Ogo, part of an intellectual elite, preparing to subjugate the barbarian hordes on Pluto.”
Just såIts a condition of mental divergence!
12 apor!
Ja. Och ge oss ledtrådar när vi har fel.Ok, så vad är reglerna nu. Jag ska posta något klurigt citat bara?
Det är Joel i Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Jag har tänkt en del på den på sistone."Are we like those bored couples you feel sorry for in restaurants? Are we the dining dead?"
Verkar syfta på irländska stridspåkar/vandringsstavar, shillelaghs. Men vem skriver? Vet ej.Mot dagens värv på isig väg
"I cut a stout blackthorn to banish ghosts and goblins"
Kanske nån irländareVerkar syfta på irländska stridspåkar/vandringsstavar, shillelaghs. Men vem skriver? Vet ej.
Njet. Men raden hördes nyligen lämna läpparna på en annan vampyr.Dracula, Bram Stoker?
Sinners då?Njet. Men raden hördes nyligen lämna läpparna på en annan vampyr.
Du får rätt för det eftersom filmen och filmens version är skälet jag valde citatet och tänkte folk kunde känna igen det. Det är alltså The Rocky Road to Dublin, inspelad och framförd av "alla" från Dubliners till The Pogues, men också då av Remmick i Sinners, yes.Sinners då?