chrull
Stockholm Kartell
Genre och medium är korrekt. Men Kendrick är fel.Hiphop? Chansar på Kendrick Lamar (mest eftersom min algoritm verkar gilla honom just nu, så det kanske gäller för andra också)
Genre och medium är korrekt. Men Kendrick är fel.Hiphop? Chansar på Kendrick Lamar (mest eftersom min algoritm verkar gilla honom just nu, så det kanske gäller för andra också)
Yonkers! Så var det ja. Yoink.This ain't no V. Tech shit, or Columbine
But after bowling, I went home for some damn Adventure Time
Tyler och Yonkers såklart.
Den farliga resan! Snabbt och stiligt, som sig bör.Tove Jansson? Småtrollen och den stora floden eller Kometen kommer?
Edit: men de är inte skrivna på vers. Den farliga resan?
Kristina LugnEn hand på bröstet
Där jag alltid brukar andas ut ur ångesten
Och nu, du hittade samma punkt
Men jag kände bara
Här kan jag få vila ut en stund
Dina händer emot ljuset
Som nu bara vilar runt mig och dig nu
Nej, men rätt kön och nationalitet!Kristina Lugn
Vi närmar oss, men den här artisten är ÄNNU yngre!!!Veronica Maggio?
Tänker att det skulle kunna vara någon som sjunger modern musik om hjärta och smärta på svenska.
Det är lite svårt att veta vad som är obskyrt och inte, men den här artisten har ändå varit husband i På spåret. Alla känner säkert ändå inte till henne, men låten som citatet är från lär ha spelats ganska flitigt på P3.Om jag någonsin tar ett citat till så kommer jag köra något från ett random garageband från Växjö som hämnd för alla obskyra grejer en aldrig hört talas om som ni drar fram.
Miss Li är ett år yngre än Maggio och 8 år äldre än artisten.Miss Li? (Vet inte om hon är yngre än Maggio, men jag såg Maggio live för 20 år sen så hon är väl inte superung ändå?)