Mekanurg
Perfeci quod impossibile videbatur.
Brendan Fraser och Snurre Sprätt i Looney Tunes Back in Action.Väldigt, väldigt bra gissning.
Byt ut Jordan mot en annan människa och daffy duck mot ett annat talande djur.
Brendan Fraser och Snurre Sprätt i Looney Tunes Back in Action.Väldigt, väldigt bra gissning.
Byt ut Jordan mot en annan människa och daffy duck mot ett annat talande djur.
Det handlar om en helt animerad film. Människan är därmed animerad, precis som det talande djuret.Aha, men vem fan var det som var med i uppföljaren då? Lebron? Och Snurre Sprätt?
Filmen jag tänker på är inte skapad av Warner Bros - så frågan från citatet är rätt berättigad.Brendan Fraser och Snurre Sprätt i Looney Tunes Back in Action.
Det här tror jag är rätt svar, eftersom jag har sett den så att jag kan känna igen det därifrån.Det är Spider-ham och en Spindelmannen som säger det i nån av de med Miles Morales.
Rätt!Det är Spider-ham och en Spindelmannen som säger det i nån av de med Miles Morales.
Men, jag måste erkänna att jag inte vet vilken spindelmannen utan att googla. Spider-ham är fö en spindel som blev biten av en radioaktiv gris!Rätt!
Ganska lätt faktiskt. Trainspotting.Det här vet jag inte alls om det är för lätt eller för svårt:
”I quite enjoyed the sound of it all. Profit, loss, margins, takeovers, lending, letting, subletting, subdividing, cheating, scamming, fragmenting, breaking away. There was no such thing as society and even if there was, I most certainly had nothing to do with it. For the first time in my adult life I was almost content.”
Ja, men inte lika lätt som ”It’s shite beeing Scottish”Ganska lätt faktiskt. Trainspotting.