Deodanders
Syntaldicus Nomenclatus
Aye! Hade en period där jag ville gilla skaldjur, men har slutat låtsas.Men du håller med om hummern?
Aye! Hade en period där jag ville gilla skaldjur, men har slutat låtsas.Men du håller med om hummern?
Nej, det var inte jag som sa det.Så där säger bara nån som aldrig haft analsex full på champagne på en picknick
And that’s why it was my pleasure and privilege to be the first ever to represent the Evil One pro bono.
Kändes som en bra gissning. Vore det inte för alla ledtrådar hade jag kunnat säga Brett Easton Ellis. Känns även som att Ricky Gervais hade kunnat gilla det mest här, men som sagt. Har tyvärr ingen vettig gissning själv.Hunter Thompson
Min upplevelse på majoriteten av alla musikfrågor.Jag har googlat och måste erkänna att jag inte har någon som helst aning om vem det här är!
Min upplevelse på majoriteten av alla musikfrågor.
Där kan jag i alla fall oftast känna igen namnet på gruppen. Men blir aldrig klokare när undergenre är ledtråd. "Det här är en stor artist inom gorepop, men är lite tripwire-inspirerat om man tänker efter".Min upplevelse på majoriteten av alla musikfrågor.
Trust your instincts. [...] Unless your instincts are terrible.
Jack Sparrow.Det här var tydligen svårt. Rätt svar är Christopher Hitchens, som inte bara var en av "The Four Horsemen" tillsammans med Dawkins, Dennett och Harris, utan faktiskt togs in av Vatikanen för att vara Djävulens advokat mot Moder Teresa när hon skulle kanoniseras.
Vi försöker med något lättare:
Inte rätt, men det är en film.Jack Sparrow.
Det är inte en live-action-film. Eller, inte huvudsakligen.Dumbledore då. Om inte nån annan lärare i Potter-rullarna.