Ok, Stolze då? Vet ju att han skrivit romaner också![]()
Hmm, nåt av Monte Cook då kanske?Nej, men både Stoltze och författaren har skrivit för White Wolf men är mer kända för andra saker.
Det bra med att säga "Steve Jackson" är att man täcker in två skribenter på samma gång.Har Steve Jackson skrivit någon bok?
Jag tror på Jenna K Moran, aka Rebecca Sean Bergstrom (eller hur det stavades) som skrivit Nobilis.
Jajjemän!Faster than light!
Alltså det är ju en massa referenser och sånt i Rick & Morty så det skulle inte förvåna mig alls om han har sagt det. Men jag är rätt säker på att det kom från FTL först i så fallRick Sanchez!
Jag säger Skinny Puppy Worlock, men jag minns inte i detta nu om det är samplat eller inte.The police used to watch over the people, now they're watching the people
Känns som att det skulle kunna komma från Brazil.The police used to watch over the people, now they're watching the people
Hör det i huvudet som en sampling och då är det ju möjligt att det också är Manson.Jag säger Skinny Puppy Worlock, men jag minns inte i detta nu om det är samplat eller inte.