I så fall borde svaret vara något Bollywood, och det har jag dålig koll på.När jag säger "inte tillräckligt bombastiskt" så menar jag det ungefär som Ron Swanson menar "Give me all your bacon and eggs"
Tillräckligt rätt! Dr Doom i Ironman: Legacy of DoomDoctor Doom i någon Fantastic Four serie?
Jag tyckte jag kände igen det och ett av få citat som verkligen skrek till mig att jag borde kunna det. Nu är jag bergsäker på att du har helt rätt. Men vem vet.Moist von Lippvig (osäker på stavning) - making money
Nothing but net, well done!Young Guns?
Jag tror inte det är rätt, men det är väldigt likt en xkcd-strippVi testar med:
Oh thank God. I can't imagine explaining "sleep" to someone who has never heard of it. Hey, I'm going to fall unconscious an hallucinate for a while. By the way, I spend a third of my time doing this. And if I can't do it for a while, I go insane and eventually die. No need for concern.
Ja, det är det absolut. (Och jag gillar den än så länge, men jag är bara halvvägs.)Det är väll Project Hail Mary? (Jag vet inte varför jag fortsätter läsa Andy Weir. Inte gillat något av honom sedan hans webcomic dagar).
So why don't you boys relax, put your feet up, make your selves at home. Now, Wookiee food isn't the greatest, but I'm sure I can whip you up something in the kitchen we can all eat.
Star Wars Holiday Special?
Jag har faktiskt aldrig sett den – jag bara utgick från att det var den eftersom det handlade om wookies och mat. =)Rätt direkt! Trodde den skulle vara svårare!
Om du ägnar resten av ditt liv åt att fortsätta att inte ha sett den kommer du att bli en lyckligare människa.Jag har faktiskt aldrig sett den
Jag har bara läst dem på svenska, men kommer tydligt ihåg översättningen "Här varde ingen drakpilt." från Inferno,
Så jag tror att det är nonsens som uttalas av Saxmännen i Grant Morrisons Doom Patrol.
Ok, det här är något som är aktuellt just nu, på omvägar:
- Who are you and how did you get in here?
- I'm a locksmith. And I'm a locksmith.
Mitt med.Police Squad! Mitt favorit citat därifrån!![]()
Jag skulle bli förvånad om citatet *inte* förekommit i ett Simpsons- avsnitt.
Contact.
This may be hard for you to understand, but there is no conspiracy. Nobody is in charge. It’s a headless blunder operating under the illusion of a master plan. Can you grasp that? Big Brother is not watching you.
Japp!Cube?
En jag kan! Som vänsterhänt. GattacaÅlrajt;
For future reference, right-handed men don't hold it with their left. Just one of those things.
KOTOR 2 (Kreia) väl?
Det var lite en ledtråd att du verkar vara i ett star wars-mood just nuJa! Exakt rätt!
ConstantineDet var lite en ledtråd att du verkar vara i ett star wars-mood just nu
Vi kör en lätt (tror jag)
I’m a nasty piece of work, chief. Ask anybody.
Fusk! (Om de inte lånat citatet i Constantine-filmen eller nya serien, vet inte vilken du syftar på)Jag kör på
The ebb and flow of the Atlantic tides, the drift of the continents, the very position of the sun along its ecliptic. THESE are just a FEW of the things I control in my world!
Har för mig det är med i båda.Fusk! (Om de inte lånat citatet i Constantine-filmen eller nya serien, vet inte vilken du syftar på)
Va?Fusk! (Om de inte lånat citatet i Constantine-filmen eller nya serien, vet inte vilken du syftar på)
Har för mig det är med i båda.
Fusket var att @Hundenilunden82 godkände sin egen gissning. Citatet är från när Constantine dyker upp i Swamp Thing.
Jag kör på
The ebb and flow of the Atlantic tides, the drift of the continents, the very position of the sun along its ecliptic. THESE are just a FEW of the things I control in my world!
Tror det är Cardinal Richelieu. lite osäker på exakt inspelning, men gissar Mannen med Järnmasken, kan vara en av de nyare inspelningarna av de 3 musketörerna också. Om jag minns rätt pratar han med kungen, och verkligen brer på vad påstådda ryktena om honom skulle vara för att kollra bort den faktiskt korrekta anklagelsen kungen gör om att Richelieu är ute efter att ta makten.Jag kör på
Jag med. En gissning här var verkligen helt sjukt nära, om man vill bjuda på ledtrådar.Gav upp och googlade. Var inte något jag hade kunnat ta så jag är inte missnöjd över mitt val.
Myteriet på HMS Bounty?För att ge ytterligare en kanske lite mer avslöjande ledtråd så den gissning det syftas på var God45's gissning
RättG.I. Jane?
Rätt