(äventyr) Lightning Strikes (not once but twice)

Börjar knyta ihop storyn ... eller man kanske ska säga spelplanen. För hur det slutar går ju inte förutse.
Kan väl säga att jag undviker att skriva varje gång jag uppdaterar, för att inte spamma forumet med en massa brus ...

Efter en paus (arbete och resa) så tar jag upp tråden igen. Egentligen kan ni nog göra ett slut själva, allt finns där. Men ska avsluta dokumentet så det blir en helhet.

Avsiktligt lagt till hemligheter som inte behövs hittas, men som kan vara kul att veta. Kanske vill just du använda dem.

Sådär, då var sista ordet skrivet ... mono no aware, inget varar för evigt. Det är skönt att det är över, men också lite trist då det är kul att ha ett projekt. Gissar att det fortfarande finns stavfel kvar trots att jag kollar efter dem ...

Är det bra? Beats me, ingen aning.

Sådär, då var sista ordet skrivet ... mono no aware, inget varar för evigt. Det är skönt att det är över, men också lite trist då det är kul att ha ett projekt. Gissar att det fortfarande finns stavfel kvar trots att jag kollar efter dem ...

Är det bra? Beats me, ingen aning.

Det är jättebra! Tack för att vi fått följa ditt arbete! :D

Länken spridd för vinden, men märker att det inte längre är särskilt hög trafik på facebook, och twitterX känns ju inte lönt att lägga upp på ... well, reddit lever och man borde väl leta upp rätt ställen på discord ... bluesky kräver att jag antränger mig lite ... kids, hur gör ni :)

... och där dök redditinlägget, helt okej även om jag ser det som en samhällstjänst så förstår jag om de trodde det var "self promotion" ...

Last edited:
Back