Nekromanti Örebro, Söker spelledare eller hel grupp..

Nkari

Veteran
Joined
24 May 2002
Messages
192
Location
Örebro
Tjo, jag söker antingen en spelledare till våran grupp på 4 pers, eller så söker jag en annan grupp att lira med utan att själv behöva vara spelledare. Då det är bara jag i vår nuvarande grupp som spelleder känns det som att jag vill spela också, och de i gruppen tycker inte att de kan spelleda osv.. snackat med dem om det men så är det i alla fall.

För min egen del så är jag öppen för i stort sett vad som hellst, förnyelse förnöjer brukar man ju säga.

Annars så lirar våran grupp mest Vampire nu för tiden, med en go blandning på Roll spell och Rull spel.

Kan också säga att åldern i gruppen ligger mellan 24-26.. inte för att det spelar så stor roll, om folk är mogna nog.. =)
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,264
Location
Örebro
Jag skulle kunna tänka mig ställa upp som SL om ni är intresserade av att testa på lite In the Dark. :gremtongue: Problemet är bara att jag inte bor i själva Örebro utan förlitar mig helt på busstraffiken, så mina möjligheter begränsas något beroende på var i Örebro ni spelar. Men skicka mig ett PM om du är intresserad så kan vi prata vidare där...
 
Top