Nekromanti Öppet hus på Neogames

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
Wow !

Jag funderar på att åka dit ända från Stockholm... Om jag får för mor, vilket jag tyvärr kanske inte får.

Kan inte någon agera sekreterare kanske, och sedan skriva ned Neogames svar och mässor ord för ord? För att sedan skriva ned grujset på forumet för oss som inte bor där nere på västkusten (eller i Skövde...).

Men det låter helbra! Vad menas med "fina erbjudanden för den som är intresserad"?

-Hjalle, höjer tummen upp
 

Carl Johan Ström

Swordsman
Joined
19 May 2000
Messages
441
Location
Göteborg
Kanske det går att lösa ;-) Men ett mycket hett tips är att inte boka av sin postorderbeställning!

MVH
Carl Johan Ström,
Neogames AB
 

JoakimSkoogh

Veteran
Joined
15 May 2001
Messages
127
Location
Borås området
så du menar att man ekonomiskt sett skulle vinna på att vänta på beställningen? Har annars tänkt så att eftersom jag ändå ska vara nära gbg den helgen och spela EON så löser man det fint och köper EON 3 på relasen.....
 

Carl Johan Ström

Swordsman
Joined
19 May 2000
Messages
441
Location
Göteborg
Vi har inte några Eon 3 på lager, så det finns inga garantier att vi ens kan visa upp färdigtryckta exemplar.

MVH
Carl Johan Ström,
Neogames AB
 

JoakimSkoogh

Veteran
Joined
15 May 2001
Messages
127
Location
Borås området
då förstår jag det hela, hade förståt det som att det var ungefär som en pre-relase... att möjligheten fanns att köpa spelet innan det "officiellt" givits ut... men det kan nog bli spännande där ändå =)
 

Thalaski

Hjälpsam dvärgamagiker
Joined
28 Aug 2002
Messages
94
Location
Örbyhus
Skulle givetvis komma... om jag bodde i närheten av Göteborg :gremgrin:
Nu är det så, sorgligt men sant, att det finns stackare som inte kommer att få träffa skapparna av deras favoritrollspel (Eon) bara för att de inte kan väva effekten teleportera, eller alstra de ataxatropiska filament som krävs.

Hoppas att alla som är där har det roligt bland alver, tiraker, dvärgar, dumdrakar och alla andra varelser i mundana.
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,926
Location
Sandukar
Re: Eon III finns!

Kan bara bekräfta att Eon III finns (och ser kanon ut!), då lastpall efter lastpall anlände till Göteborgslagret under onsdagskvällen. =)
 

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
Re: Eon III finns!

En liten diskret fråga... Skickar ni till olika återförsäljare av Eon (III) innan den 27:e, så att dessa i sin tur kan skicka så att det kommer fram den 27:e (eller en dag innan), eller skickar ni dem hit i det här fallet i samma veva som ni skickar Eon III till alla som har förbeställt från neoshoppen (alltså bl a golemerna...), så att dessa får den kring den 27:e och vi som beställt därifrån bara får den runt första september....??

(Avdelning långa meningar... :gremwink:)

-Hjalle knasar vidare...
 

trinker

Warrior
Joined
6 Aug 2000
Messages
299
=(

Det var ju otur da. Sitter pa ett hotell i Washington D.C. och kommer hem pa Lordag. Planet landar strax efter 15 sa jag hinner nog inte ta mig dit =/

Men jag maste bara saga att detta var ett mycket trevligt insiativ av Neogames. Mer sant har tycker jag allt. =D

En stort plus. EON 3 ska ju bestallas direkt.

Det var allt fran USA :gremwink:
 
Top