Ölhäng - OSR - Munkbron - 3 okt

P.eLL.e

MÖRK BORG Barkhäxan
Nästa OSR-ölhäng i Stockholm blir på fredag den 3 oktober! Dyk upp och snacka Old School Renaissance med andra intresserade och ta gärna med nåt kul du har gjort eller införskaffat på sistone. Just curious? Show up! All are welcome!

Plats: Bryggeri Munkbron

Datum och tid: fredag 3 oktober, ca 17:00.

Kvällens tema: Hur många träffar ska man ha för att ha en bra slumptabell för random encounters? D6, 2D6, 2D20? IMG_9282.jpeg

Om jag har nån mojo är det möjligt att jag gör en Badmojo, men det är inte otroligt heller att jag redan glidit in i skuggorna av hemmets lugna vrå vid det laget. För den delen är det inte heller otroligt att en ambition att gå strax efter 17 kommer på skam skulle nu mojo finnas.

Om jag har nån mojo är det möjligt att jag gör en Badmojo, men det är inte otroligt heller att jag redan glidit in i skuggorna av hemmets lugna vrå vid det laget. För den delen är det inte heller otroligt att en ambition att gå strax efter 17 kommer på skam skulle nu mojo finnas.
Jättekul med om du kommer! Det är alltid kul att surra med dig och vi blir som alltid 7–15 pers.

@Gangleri jag tar med Linderholms "Nattens Vilda Jakt" och "De Ulvgrå"; hinner du inte dit innan jag smiter (vid 17:00) lämnar jag över dem till någon annan på plats.

Och jag drog ut en tand igår och är därför inte på något särdeles ölhumör.

Vid närmare eftertanke är det nog inget fel på ölsuget. Däremot är jag osugen på att gå ut. Hellre sitter jag hemma och tycker synd om mig själv.

Last edited:
Och jag drog ut en tand igår och är därför inte på något särdeles ölhumör.

Vid närmare eftertanke är det nog inget fel på ölsuget. Däremot är jag osugen på att gå ut. Hellre sitter jag hemma och tycker synd om mig själv.
Alla här har dragit ut tänder, dvs de som har några tänder, och vi sjunger!

Back