Nekromanti Ödesväven - Releasedatum?

eliivarmland

Veteran
Joined
21 Nov 2014
Messages
5
Hej alla fantastiska Eoniter!

Jag håller på att spelleda Sylfens Vrede med en av mina spelgrupper och ska nu i nästa vecka börja med del 3, Av Blod Komna. Så på förekommen anledning är jag lite nyfiken på hur det ser ut med releasedatum för del 4, Ödesväven? Någon som vet?

Tack och kram!
 

Kärlekscraft

Swordsman
Joined
31 Oct 2013
Messages
773
eliivarmland;n51624 said:
Hej alla fantastiska Eoniter!

Jag håller på att spelleda Sylfens Vrede med en av mina spelgrupper och ska nu i nästa vecka börja med del 3, Av Blod Komna. Så på förekommen anledning är jag lite nyfiken på hur det ser ut med releasedatum för del 4, Ödesväven? Någon som vet?

Tack och kram!
År 2025 eller kanske om 2-3 år.
 

Tiraken

Veteran
Joined
4 May 2010
Messages
17
Location
Skövde
Vi på Daaks Ord speltestade Ödesväven i somras så det är nog på gång, antar att det ska konverteras till EON IV (vi spelare EON III, dock inte helt säker på att vår SL inte konverterade bakåt).
 

Kärlekscraft

Swordsman
Joined
31 Oct 2013
Messages
773
Tiraken;n51641 said:
Vi på Daaks Ord speltestade Ödesväven i somras så det är nog på gång, antar att det ska konverteras till EON IV (vi spelare EON III, dock inte helt säker på att vår SL inte konverterade bakåt).
Vilket kommer att ta FOREVER.
 

Glasgow_kiss

Veteran
Joined
29 Jul 2010
Messages
117
Location
Göteborg
Det vore grymt om de släpper en äventyrsmodul innehållande alla delar i Sylfens Vrede konverterade till Eon IV. Jag skulle garanterat köpa äventyrsmodulen "Sylfens Vrede". Ödesväven är sista delen om jag inte misstar mig?
 

Kärlekscraft

Swordsman
Joined
31 Oct 2013
Messages
773
Glasgow_kiss;n51764 said:
Okej, då misstog jag mig. Men efter att 5:e delen har släpps kan de släppa en modul som inkluderar alla tycker jag :)
Kan dom väl, om du är riktigt snäll.:)
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,209
Location
Göteborg
Nu är det fokus på att få ut Eon IV till alla som beställt, och att få ut spelpaketet. Därefter sätter jag igång med att korrekturläsa Ödesväven en sista gång så att det blir en helt förträfflig fortsättning på Diamantäpplet, Katres gåtor och Av blod komna.

Sen ska det bli en femte del. Vet ej vad den ska handla om eller vad den ska heta, men det får framtiden utvisa.
 

eliivarmland

Veteran
Joined
21 Nov 2014
Messages
5
Fantastiskt att det är så nära ändå. :) Ser grymt mycket fram emot det.

Dessutom ska jag lägga till att jag tycker att en samlad modul med alla fem äventyr skulle vara sjukt awesome. :)
 
Top