Nekromanti Ödemarken

Largoi

Warrior
Joined
24 Jun 2000
Messages
395
Location
Gråbo
Jag tänkte ta på mig att göra om lite på det planet
jag bifogar en fil som ska vara händelser för den som vuxit upp i ödemarken den är inte helt klar och överdriven på sina ställen, men vad är inte det? /images/icons/smile.gif

Jag är nog gud iallafall, när man tänker efter...
 

smaffy

Hero
Joined
24 Jun 2000
Messages
950
den verkar inte li[color:blue]iiii</font color=blue>te knepig...
"du får en klubba av din farfar, du tror den är magisk.." jag menar, det är ju inte så att snubbarna i ödemarken kommer från stenåldern om du trodde det. ödemarken enligt mig är ung. som australien ser ut idag. det finns små bondgårdar med jeepar och flygplan. endel riktigt rika snubbar bor ju ute på landsbygden..
alternativt kan ödemarken vara som i några av de serier jag har hemma, extrembondiga människor springer omkring och "fan de jävla latgrisarna i städerna kan fan inte ett skit. de vet ju inte ens vad en ek är.. det var bättre förr" och sikta med rostiga hagelgevär på människor samtidigt som de nästan förblindas av sin xenofobi?

dessutom sär skrev du ganska mycket.. stam hövding. stam. hövding. vad betyder stam?

eller är det min syn på ödemarken som är rubbad?

Smaffy är jag. blä.
 

Largoi

Warrior
Joined
24 Jun 2000
Messages
395
Location
Gråbo
det du beskriver är för mig just landsbyggden som är en egen uppväxt miljö, och som sagt en hel del komemr bytas ut jag var lite trött när jag gjorde den

Jag är nog gud iallafall, när man tänker efter...
 

Largoi

Warrior
Joined
24 Jun 2000
Messages
395
Location
Gråbo
Ja jag ser det du i efterhand att jag sär skrev (oops) rätt så ordentligt, jag kan inget mer än be om ursäkt

Jag är nog gud iallafall, när man tänker efter...
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
HTML-spöket dyker upp igen

Orsaken heter tecken...HTML brukar vara kinkig med våra ö, ä och ö, t.ex. därför bör man undvika dessa bockstäver i filnamn. Annars blir det som du råkade ut för.

Kör du med Explorer, testa med Netscape, om du kör med Netscape, testa med Explorer, kan funka ibland...
samtidigt kan det också skilja mellan version av samma webbläsare, t.ex. svensk kontra engelsk version.

Riddaren


Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie
 
Top