Nekromanti ÖÖÖÖH

Ghorgareth

Warrior
Joined
9 Jan 2002
Messages
223
Location
Småland
De gamla eller nya? Den nya tecknaren suger. Jag vet inte vad han heter. (syftar på tecknaren rill religon mm.)
 

samiis

Warrior
Joined
20 Sep 2002
Messages
355
Location
Kristianstad
Du kan ju försöka att rita häftigare och 'fantasyigare' bilder själv...

Men jag kan hålla med om att de kan vara lite tråkiga och förstörande av den magiska (ett ord jag inte gärna använder) känslan man får av att spela eon, eller läsa reglerna...
 

Ghorgareth

Warrior
Joined
9 Jan 2002
Messages
223
Location
Småland
Anser att man kan kräva lite kvalitet ibland. Visserligen kostar det, men dra då hellre ned på antalet bilder. Fixa 20 fina istället fö 40 usla.
 

samiis

Warrior
Joined
20 Sep 2002
Messages
355
Location
Kristianstad
egentligen är ju bilderna ganska häftiga, en del i a f, om de bara kunde ha dem lite mer passande... i bland saknar man ju en liten bildpext nedanför bilden så att man vet vad den föreställer...
 

Melchior

Veteran
Joined
1 Sep 2002
Messages
50
Location
Uppsala
Jag spelar inte själv Eon men jag tänkte börja en gång. Jag köpte regelboken, krigarens väg, monster och varelser och Mundana. Sen insåg jag att Eon inte föll mig på läppen (inget ont om Eon dock, det var helt enkelt inte min pryl). Något som jag reagerade på var de dåliga illustrationerna. Michel Gullbrandsson (rätt?) är ingen bra tecknare. Monstrena i Monster och Varelser var förfärliga. Jag tycker Neogames borde plocka upp nån riktigt bra illustratör och dumpa alla dessa foton som dyker upp titt som tätt i deras böcker (typ neotech och Mundana. Hepp....
 

swazze

Swordsman
Joined
20 Mar 2002
Messages
537
Location
Lund
Fotona i neotech är bra. Ger en känsla av att spelet är seriöst.
 

Ezping Orm

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
1,184
Location
Lunden, Göteborg
Jag tycker Neogames borde plocka upp nån riktigt bra illustratör och dumpa alla dessa foton som dyker upp titt som tätt i deras böcker (typ neotech och Mundana. Hepp....

Va!? :gremmad: Bilderna i Mundana är ju enormt snygga! Jag hoppas att Neogames använder sig av liknande bilder i Geografica.
 

Tavili

Veteran
Joined
29 Oct 2002
Messages
88
Location
Södertälje
Då har ni inte sätt COBB i White Wolfs produkter. Dom bilderna SUGER i s/v. Å andra sidan är de helt ok i [color:\\"red\\"] [/color] F [color:\\"blue\\"] [/color] Ä [color:\\"yellow\\"] [/color] R [color:\\"green\\"] [/color] G
 

litleme

Warrior
Joined
23 Jun 2001
Messages
279
Location
örebro
varför bryr sig alla om bilderna ???

de enda bilderna som jag tycker är viktiga är dom som visar raserna monster/varelser och vapnen resten spelar ingen roll ...jag menar vad har man fantasin till =)
 
Top