Nekromanti Återregistrering 2012!

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Till alla dem som reggat sig innan 2012 har jag skickat ut en förfrågan om återregistrering, eftersom en sådan måste göras varje år så att medlemmarna kan ta ställning till om de vill vara fortsätta medlemmar eller inte.

Kort sagt ska alla som registrerat sig innan det här året ha fått ett sådant mail från Sverok/Föreningen WRNU. Det är väldigt viktigt att man kollar det och tar ställning till fortsatt medlemsskap eller inte.

Varför det kommer först nu, efter årsmötet beror på att jag varit helt förvirrad och strulat till det lite med medlemslistan för 2012. Det är det jag håller på att reparera nu. Så, det kommer att stå i det mailet att ni har kontaktats för återreggning innan årsmötet, men det är fel - för som ni redan vet har årsmötet redan varit. Varför det blev så här beror på ett par smärre misstag från min sida och att jag först nu - efter årsmötet - upptäckte att Sverok lagt till en sådan onlinetjänst för återregistrering.

Alla dem som inte svarar/bekräftar denna förfrågan kommer att kontaktas av mig inom några dagar då jag kommer att undersöka huruvida man vill ha fortsatt medlemsskap eller inte. Så, har man inte fått något sådant mail men är medlem sedan gammalt så rapportera det till mig och tala om hur ni vill göra.

Det kan förövrigt hända att jag kontaktar folk vars registering redan är klar för att stämma av några uppgifter. Förut backade jag nämligen allting i ett Excel-dokument där även användarnamnen från forumet fanns med, så att jag visste vilka personer som var vilka här på forumet, men även det har halkat efter. Så, när jag nu ska uppdatera och reparera allting inför 2012 så att allt är i ordning så kan det hända att jag kommer att kontakta en del medlemmar för att stämma av så att allt stämmer.

Detta är som sagt mycket viktigt!
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Eh, jag har INTE fått något mail och kan därför följdaktligen INTE återregistrera mig.
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
solvebring said:
Vilket år reggade du dig? Gick inte du med i år?
Jag reggade mig i samband med att rollspelspriset diskuterades första gången, så det borde ha varit i oktober förra året.
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Vitulv said:
Den här webbsidan är inte tillgänglig
Webbsidan på https://ebas.sverok.se/signups/member_confirm/578/52c1b4d239fecf359d63be296af2624b kan ligga nere för tillfället eller kan ha flyttats permanent till en ny webbadress.
Fel 15 (net::ERR_SOCKET_NOT_CONNECTED): Okänt fel.
Tackar för upplysningen, det här lär förklara en del, bland annat varför anth med flera inte fått något mail.
Ska kontakta Sverok.

... Jävla skräp... :gremfrown:

Men fortsätt testa för alla del och säg till om det funkar. Jag återkommer.
Andra borde däremot inte testa länken ovan, skulle tro att den är specifikt för Vitulvs personuppgifter. Varje mail fungerar nog som en specifik, separat bekräftelse, om man säger så.
 

Möller

Hubert Hortlax
Joined
28 Sep 2008
Messages
3,202
Inte för att det kanske spelar någon roll, men jag har återregisterat mig redan. Fick och såg mailet tillochmed innan denhär tråden postades och då funkade det.
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Möller said:
Inte för att det kanske spelar någon roll, men jag har återregisterat mig redan. Fick och såg mailet tillochmed innan denhär tråden postades och då funkade det.
Ja, en massa folk har återreggat sig, inkl jag själv, så allt funkade finfint till en början, men sedan verkar det som att utskicket stannat av eller något. :gremcrazy: :gremfrown:
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,937
Nu fick jag det att funka, vet inte vad det kan ha varit för fel innan.
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,937
solvebring said:
Vitulv said:
Nu fick jag det att funka, vet inte vad det kan ha varit för fel innan.
Fint det! :gremlaugh: Kan du se vilken tid du fick mailet?
Skulle vara bra för mig att veta.
3:e feb, 11:25
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Vitulv said:
solvebring said:
Vitulv said:
Nu fick jag det att funka, vet inte vad det kan ha varit för fel innan.
Fint det! :gremlaugh: Kan du se vilken tid du fick mailet?
Skulle vara bra för mig att veta.
3:e feb, 11:25
Precis efter utskicket då, typ.

Hm, knepigt. Well, jag väntar ett tag och ser om det kommer in fler återreggningar, om inte vet jag med säkerhet att något verkligen är på tok.
 
Top