Nekromanti [Årsmöte 2015] Modul F: Mötets avslutande

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,370
Location
Stockholm
Ja, när allt är klart, diskuterat och beslutat kommer årsmötet att avslutas. Men det ligger i framtiden. Så tills dess, delta!
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,370
Location
Stockholm
Nu har vi kommit till många beslut och det finns inte så mycket kvar att bestämma. Några viktiga punkter kvarstår, men om inte något annat dyker upp planerar jag att stänga årsmötet imorgon, 31/3, någon gång sent på kvällen (troligen runt 22.00).

Om någon motsätter sig detta schema, kommentera här. Vi kan rulla längre, om något dyker upp som är viktigt att avhandla.
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Låter bra.
Vill för övrigt tillägga att jag gillade att du delade upp mötet i moduler. Det blir många trådar att hålla reda på men ändå tydligare än om vi hade kört allt i en och samma tråd. Nu blev det så himla tydligt när man hade svarat på något och man slapp sitta och leta efter frågor och underfrågor i en jättetråd. Så bra initiativ, Magnus!
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,370
Location
Stockholm
Det var helt ärligt inte min idé. Jag gjorde som förra årets mötesordförande lade upp det. :grin:
 

Cissi

Up to no good.
Joined
29 Jul 2012
Messages
3,111
Location
Ostgothia
Magnus Seter;n82042 said:
Det var helt ärligt inte min idé. Jag gjorde som förra årets mötesordförande lade upp det. :grin:
Bra gjort förra årets mötesordförande!
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,370
Location
Stockholm
Då all aktivitet avstannat i den sista punkten kring detta, och eftersom ingen inkommit med andra frågor, anser jag att årsmötet inte behöver fortsättas.

Detta innebär att jag nu, 30/3 förklarar årsmötet avslutat. Kaffe och bullar får ni fixa själva! Tack till alla som deltagit!

För styrelsen

/Magnus Seter
Avgående ordförande Föreningen WRNU
 
Top