Nekromanti Årets julklapp

Arntsen

Warrior
Joined
2 Mar 2002
Messages
351
Location
Skiptvet/Østfold/Norge
Min var att min dotter kryper fram till mig med sitt sprillans nya gosedjur, ställer sig bredvid mig, sträcker ut armarna och säger pappa för första gången. Undertecknad är av den gamla skolan men där var tårarna inte långt borta :gremsmile:

Slå det :gremwink:
 

Fienden

Hero
Joined
11 Oct 2008
Messages
1,655
Location
Någonstans i ödemarken
Fan, det är oövervinnerligt. :gremsmile: Men att titta på när ens brorsdotter (snart två år) får träffa tomten för första gången var ganska supertrevligt också.

Sedan är Castles of Burgundy ett rätt bra spel också.
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland


Min bästa julklapp!

Eller inte riktigt min men jag fick betala den och bygga ihop den. Jävligt snyggt är det i alla fall.
 

Alkemist

Veteran
Joined
2 Feb 2011
Messages
165
Location
Rövarskogen
Jag fick äran att överlämna en liten fint inslagen present till min fåniga lilla hund mitt i julklappskaoset och äran att uppleva hur han jobbade sig igenom pappret till det lilla byltet av allt hans favoritgodis/mat i hela världen.

Det finaste var att han var väldigt förvirrad när alla andra började få en massa paket och när han själv fick ett litet eget gick helt sönder av lycka!
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Arntsen said:
Hastfer said:
Jag fick en d100 av min kära moder. Men jag är berädd att hålla med, din är svårslagen. God Jul! :gremsmile:
Hur gjorde du när du dreserafe din mor? Min ger mig typ strumpor och trisslotter :/
Bästa dottern säger Pappa eller d100 från morsan? Det väger fan jämt. Nog för att gåvan till dig är svårslagen Arnsten men Hastfers är lixom precis på håret.
 

Arntsen

Warrior
Joined
2 Mar 2002
Messages
351
Location
Skiptvet/Østfold/Norge
Tage Möckling said:
Eller inte riktigt min men jag fick betala den och bygga ihop den. Jävligt snyggt är det i alla fall.
Det räknas ändå, på samma sätt som jag räknar mitt inhandlade av ny speldator och day z alphan som julklapp :gremlaugh: och Hell yes!
 

Arntsen

Warrior
Joined
2 Mar 2002
Messages
351
Location
Skiptvet/Østfold/Norge
Det är också en höjdare, lillbrorsan har tre grabbar varav två jag har vart med om första tomtemötet med, hans yngsta är nån månad äldre än min unge så jag missade det denna gången i och med att vi firade på olika håll denna gången. Anyway det var två väldigt olika teaktioner, den äldre var väldigt förtjust i den skäggiga farbrorn med alla paket, den andra var MYCKET misstänksam :gremsmile:
 
Top