Nekromanti Åke Wombats rollformulär

Pendragon

Swashbuckler
Joined
5 Aug 2000
Messages
3,030
Location
Malmö, SKÅNE
Jörgens rollspelssidor verkar ha gått en tillfällig (får vi hoppas) död till mötes och därmed är de eminenta rollformulär som funnits tillgänliga där unanhållna mig.

Har någon händelsevis filen sparad och skulle kunna tänka sig förse mig med den? Isåfall skulle jag bli mycket lycklig.

/Joel - håller sig med en fungerande Eon-sida. :gremwink:
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Måste bara säg att det ddär formuläret var ju apsnyggt ju. Så man får ju ge Jörgen en eloge för detta formulär.
Känns ju betryggande att veta var man kan få tag på det, utifall enns egna skulle ta slut.
 

Pendragon

Swashbuckler
Joined
5 Aug 2000
Messages
3,030
Location
Malmö, SKÅNE
Re: tur där

Det var ju för väl. Världens näst bästa Eonsida vill man inte vara utan. :gremwink:

/Joel - Drängar for teh win
 

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
Hoppsan poppsan. Läs tråden och du skall finna detta inlägg. Och jag ids inte ens ge dig en url direkt till sidan, gå och begrunda dina synder i Cerams "tur där" en stund. :gremsmirk:

-Hjalle, mjuk idag.
 

Grendel

Warrior
Joined
29 Mar 2003
Messages
379
Location
Göteborg.
Ta't lugnt, ta en Toy...

Man kan väl säga att sidan är på is, men den kommer inte att tas ner på ett bra tag än. :gremsmirk:
Den brukar bara dyka nån gång då och då, inget långvarigt. Anledning? Ingen aning. :gremcrazy:

Kul att sidan uppskattas!
 

zuntona

Swordsman
Joined
28 Sep 2002
Messages
525
Re: tur där

Nä det vore jobbigt om inte Neogames hade kvar sin :gremtongue:

Ju fler dessto bättre :gremlaugh:

Måste säga att sidan med Eon suite dock var ett väldigt trevligt tillägg till sina spelmöten. Nu har jag fler argument varför vi ska spela i min lägenhet i stället för en unken liten källare. Där får de köra mutant istället.
 
Top