Nekromanti Äventyrstävling!!!!!!

soda_UBBT

Warrior
Joined
30 Jul 2001
Messages
267
Location
Luthagen, Uppsala.
Jaha det hände ju inget förra gången..(när jag bad Neogames om hjälp)..så nu ber jag antingen detta forum (ni/vi)eller varför inte codex att stå för tävlingen.
Om inte ngn representant för codex väljer att svara så utlyses härmed tävlingen..

Presentera era bidrag antingen i text här eller som länk till en sida där ni presenterar det..
antagligen blir det ganska mycket text i denna tråd men vad skall vi göra för att vi alla skall kunna ta del av materialet...(ett segt forum blir segare..)

Hur formen för en röstning kommer att arta sig får vi välla se men jag ser fram emot hårda konstruktiva debatter om något som ligger alla varmt om hjärtat....

I värsta fall får jag lägga upp en sida där en röstning kan ske...

Hmm
lycka till alla Äventyrsskapare
 
Joined
3 Oct 2000
Messages
1,413
Location
Alingsås
Tyvärr, jag orkar inte skriva ett äventyr till er. Det är mycket bättre att hitta på på vägen och sammtidigt ha helhetsbilden kvar. Det är fruktansvärt jobbigt med att ha ett exakt schema att följa.

"I begynnelsen skapade människan Gud"
 

Fodde

Veteran
Joined
17 May 2000
Messages
85
Location
Karlskrona
Vad är det som säger att man måste ha ett exakt schema att följa, när spelar ett färdigt äventyr?

Fodde
 
Joined
3 Oct 2000
Messages
1,413
Location
Alingsås
Det blir ofta så. Sedan tycker jag bättre om att skräddarsy mina äventyr för min grupp så att allas olika bakgrunder passar med i äventyret än att bara tvinga dem in i nått som kanske bara passar en del eller kanske inte alls. ´Sedan orkar jag inte skriva. Jag är lat./images/icons/wink.gif

"I begynnelsen skapade människan Gud"
 

Greger

Veteran
Joined
25 Oct 2000
Messages
143
Location
Göteborg (men från Alingsås)
Jippi [nt]

Folket jublar (hör ni inte)

Eftersom du bryr dig om att kolla kan jag väl lika gärna skriva lite. Eller hur. Även om nt betyder just no text.
Så egentligen var det helt onödigt av dig att kolla på det här inlägget. Men å andra sidan hade du ju inte fått veta det om du inte kollat.

Min största hobby är att klaga.
 
Top