Nekromanti Äventyrspaket

Cieylor

Veteran
Joined
18 Jan 2014
Messages
150
Om jag har förstått det hela rätt så släpps dessa äventyr i en enda stor PDF, så först när alla är klara. Finns det några aningar från skaparna om när detta kan ske?

(Se https://www.indiegogo.com/projects/eon-iv under Äventyrspaket om ni inte vet vad jag pratar om.)
 

Kaigon

Helmgast
Joined
14 Mar 2001
Messages
732
Location
Göteborg
Vi kommer att släppa dem i takt med att de är klara, en i taget.
Om jag minns rätt är det S:t Kerons sista vila som kommer först (ja, förutom Avgrundens Parlament som kom i senaste Fenix).
 

Skuggnos

Veteran
Joined
21 Jul 2014
Messages
3
Antar att Äventyrspaketen även kommer släppas som PDF för de som crowdfundat, som det står på crowdfunding-sidan? :)
 

Blasphemy

Swashbuckler
Joined
4 Jul 2000
Messages
2,369
Location
Göteborg
Äventyrspaketen ska få största möjliga kärlek så vi kommer se till att alla blir tillslipade och får illustrationer och känns på topp. Vi har massor med bra äventyr som vi fått in så de måste bara gå igenom redegeringsfasen, layoutandet och illustrationerna. S:t Kerons sista vila är nästan, nästan klart så det kommer inom kort och därefter ska vi släppa dem i en stadig ström.
 

Cieylor

Veteran
Joined
18 Jan 2014
Messages
150
Skuggnos;n55981 said:
Antar att Äventyrspaketen även kommer släppas som PDF för de som crowdfundat, som det står på crowdfunding-sidan? :)
Det står på crowdfundern att utgivningsformen är en enda stor PDF som blir tillgänglig för alla. Enligt svaren här i tråden släpps de separat istället för alla på en gång, men jag antar att planen fortfarande är att alla skall kunna ladda ner dem utan kostnad.
 

Blasphemy

Swashbuckler
Joined
4 Jul 2000
Messages
2,369
Location
Göteborg
Cieylor;n56040 said:
Det står på crowdfundern att utgivningsformen är en enda stor PDF som blir tillgänglig för alla. Enligt svaren här i tråden släpps de separat istället för alla på en gång, men jag antar att planen fortfarande är att alla skall kunna ladda ner dem utan kostnad.
Jadå. Äventyren kommer inte kosta ett öra och kommer alla finnas tillgängliga att ladda ned på Helmgast.se

Däremot släpper vi dem stötvis så fort vi får klart illustrationer och layout (samt diverse redaktörsarbeten).
 
Top