hur ska man veta om det tillfört något _innan_ man gjort det? (du käkade säkert bajs när du var liten och upptäckte dess... dess... otillfredsställande smak. eller nåt)
Äsch, det är väl det som vi har hjärnan till. Att räkna ut saker i förväg. Trist? Ja, men det funkar, och det sparar en jävla massa tid och energi.. Det funkar ju förstås inte i alla situationer, men det är DET som man har nyfikenheten till!
Jag skulle vara nyfiken på ditt formulär om det skiljde sig från konventionell äventyrsuppbyggnad, men som det är nu så.. ja, så blir det mest en liten kom-i-håg-lapp, och jag vet ju att jag inte behöver kom-i-håg-lappar.. Öhh.. Tror jag alltså. Fasen.
Du får alltså komma med något som faktiskt är annorlunda. Som gör skillnad, alltså. Men det går det säkert att utveckla formuläret till!
Vadå, känner du till rufsa? Coolt, isåfall. Coolt.
Äsch, det är väl det som vi har hjärnan till. Att räkna ut saker i förväg. Trist? Ja, men det funkar, och det sparar en jävla massa tid och energi.. Det funkar ju förstås inte i alla situationer, men det är DET som man har nyfikenheten till!
Jag skulle vara nyfiken på ditt formulär om det skiljde sig från konventionell äventyrsuppbyggnad, men som det är nu så.. ja, så blir det mest en liten kom-i-håg-lapp, och jag vet ju att jag inte behöver kom-i-håg-lappar.. Öhh.. Tror jag alltså. Fasen.
Du får alltså komma med något som faktiskt är annorlunda. Som gör skillnad, alltså. Men det går det säkert att utveckla formuläret till!Vadå, känner du till rufsa? Coolt, isåfall. Coolt.

Däremot så kan man ju använda sådana data för att sammanfatta äventyr för andra: "Svårighet: Socialt", "Svårighet: Militärt" eller nåt, alltså hur socialt skickliga/våldsamma RP:na bör vara för att få ut så mycket som möjligt ifrån det. Men det skulle bara vara användbart för att sammanfatta ett äventyr snabbt för andra, som sagt.. Iallafall vad jag kan se.