Nekromanti Äventyren på hemsidan

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,360
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Tjo! Jag försökte ladda ned några av de äventyr som är gratis på westerns gamla hemsida. En del äventyr fungerar, andra visar bara första sidan när jag väljer att se äventyret som pdf... Det har alltid fungerat förr men nu så går det alltså inte. Är det bara för mig det krånglar eller är det något som är på Åskfågelns sida och i så fall är ni medvetna om att det inte fungerar?

Jag gillar nämligen många av de äldre charmiga äventyren och även om man inte följer dem rakt av, så fungerar de bra som inspiration :)
 

Inkognito

Swordsman
Joined
10 Aug 2012
Messages
736
Jag har alla nedsparade så om det är något du saknar kan jag skicka det på måndag (bortrest helgen) om det inte löser sig innan dess!
 

Twiggen

Veteran
Joined
29 Jun 2007
Messages
34
vilken fungerade inte? jag kollade lite slumpmässigt och då funkade alla jag provade
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
Det är inget vi är medvetna om, men de var länge sedan vi kollade dem. Vet att vi fick en förfrågan om rollformulär till Western III där han bara fått förstasidan på sin ipad, men när han testade på datorn fungerade det. Kan vara samma problem.

Vi kommer i nuläget inte lägga tid på att uppdatera detta eftersom vi har en ny webbplats på gång.

/Anders & Tove
 

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,360
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Anders & Tove: Jag använder iPad och det låter som exakt samma problem. I en del av äventyren ser jag bara första sidan medans andra öppnas som hela filer. Har aldrig haft samma problem tidigare med ipaden så det är säkert med någon iOS uppdatering som felet uppkommit. Nåja, är det ok för er om tex Inkognito skickar äventyren till mig som jag saknar?
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
Minimoni;n188175 said:
Anders & Tove: Jag använder iPad och det låter som exakt samma problem. I en del av äventyren ser jag bara första sidan medans andra öppnas som hela filer. Har aldrig haft samma problem tidigare med ipaden så det är säkert med någon iOS uppdatering som felet uppkommit. Nåja, är det ok för er om tex Inkognito skickar äventyren till mig som jag saknar?
Absolut.

/Anders & Tove
 

Jimmy

The One Ringkvist
Joined
23 Jul 2000
Messages
640
Location
.
Minimoni;n188175 said:
Anders & Tove: Jag använder iPad och det låter som exakt samma problem. I en del av äventyren ser jag bara första sidan medans andra öppnas som hela filer. Har aldrig haft samma problem tidigare med ipaden så det är säkert med någon iOS uppdatering som felet uppkommit. Nåja, är det ok för er om tex Inkognito skickar äventyren till mig som jag saknar?
Har haft samma bekymmer med .docx på iOS enheter. Kan ibland avhjälpas genom att byta till alternativ visnings-app.
 
Top