Nekromanti Äventyr ute nu!

Äventyr

Världsbyggare
Joined
9 Jun 2000
Messages
1,002
Location
Bureå
Nu går Äventyr att köpa via widgetshopen . På måndag borde Bokrondellen ha uppdaterat, vilket innebär att det även kommer att gå att köpa Äventyr via nätbokhandlarna.

Fråga gärna på din lokala spelbutik efter spelet. :)
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
Äventyr in da house!

I går ramlade Äventyr ner i min brevlåda. Pga. sen hemkomst tack vare Gardeners eminenta brädspelspub hann jag bara bläddra igenom det som hastigast innan jag slocknade.

Men, damn! – vilket supermysigt litet spel. Daniel och Julia (och Richard): helt awesome gjort!

Nu vill jag snabbt hitta en klase sjuåringar att spela med. Eller använda det som regelsystem för lite klassisk old school gaming.

Utförligare recension kommer när jag hunnit läsa lite noggrannare och kanske spelat lite.
 

Äventyr

Världsbyggare
Joined
9 Jun 2000
Messages
1,002
Location
Bureå
Den finns inne i butiken sedan några dagar. Kan hända den inte finns upplagd på hemsidan än.
 

Äventyr

Världsbyggare
Joined
9 Jun 2000
Messages
1,002
Location
Bureå
Re: Äventyr in da house!

Trevligt! Hoppas du hittar ett gäng blivande rollspelare också. :gremsmile:
 

Äventyr

Världsbyggare
Joined
9 Jun 2000
Messages
1,002
Location
Bureå
Äventyr på SF Bokhandeln. Paketet med regelhäftet gick iväg från Umeå igår. Så det borde dyka upp ordentlig information på deras hemsida snart.
 

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Joined
18 Jun 2008
Messages
2,412
Location
Umeå
Weird Quest said:
Den finns inne i butiken sedan några dagar. Kan hända den inte finns upplagd på hemsidan än.
Jag var inne idag och köpte ett ex (till dottern som fyller år snart), sablar bananas vilket spel och med din blogg som pumpar ut fina grejer så kan det knappt bli bättre (ett star wars hack skulle nog kunna gå hem i stugorna). Jag har en massa ungar runt omkring som nog ska få testa på lite äventyrande under hösten. (hoppas jag)

tummen upp

tillägg: du bör samla ihop alla pdfer någonstans så man slipper söka igenom bloggen efter dom..
 

Äventyr

Världsbyggare
Joined
9 Jun 2000
Messages
1,002
Location
Bureå
tillägg: du bör samla ihop alla pdfer någonstans så man slipper söka igenom bloggen efter dom..
Ja, tanken har slagit mig så det är på gång.
 
Top