Nekromanti Ärkeskurk (skriva artikel)

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Hallå alla skribenter? Kan inte lova några prasslande sedlar, men väl äran.

Är ute efter någon som kan tänka sig att skriva en artikel som handlar om hur man kan skapa en ärkeskurk (dvs en skurk som alla hatar att älska /images/icons/wink.gif)

Tänkt för publicering i nästa nummer av mitt kommande fansin (första numret är så gått som klart, men saknar godkännande för två bilder, vilket jag kommer söka ersättningsbilder för i helgen (saknar svar överhuvudtaget) och därför blir det nog lite textändringar.

Men dröjer dessa detaljer, finns möjligheten att en sådan artikel kan komma med även i premiärnumret av Silva Lunaris.

Riddaren


Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie
 

Ensis

Veteran
Joined
20 Dec 2000
Messages
54
Location
Nässjö
Min övertygelse

(dvs en skurk som alla hatar att älska )

Du menar älskar att hata, eller? I vilket måste jag påpeka att jag personligen tycker det ämnet är ganska uttjatat. Även om de artiklar som behandlat ämnet inte gjort mig direkt nöjd. Så tror jag ändå det vore fel att satsa på en sådan och det säger jag inte för att jag är möjlig konkurrent till dig, utan för att det rakt på sak är vad jag tycker. Mitt råd till dig och eventuella som nappar på idéen. Skriv om den om du tror att du har något nytt att tillföra, om inte skriv något annat. Vilket jag helt klart ställer på att göra. Även för din tidning.

le petit arbre blance et noir, eller liknande..
 

Kitzune

Swashbuckler
Joined
4 Dec 2000
Messages
1,808
Location
Karlstad.
<I>"Hallå alla skribenter? Kan inte lova några prasslande
sedlar, men väl äran"</I>

Är oftast bättre. Det ena utesluter inte det andra i det
långra loppet.

<I>"Är ute efter någon som kan tänka sig att skriva en artikel
som handlar om hur man kan skapa en ärkeskurk"</I>

Exakt vad är du ute efter, precisera mer åt en riktning.
Det är ett förbannat stort och tungt ämne.

/Alexander Gyhlesten

"Vigvatten: Smidigt diväteoxid"
 
Top