WRNU Är God45 den viktigatse användaren?

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,816
Google skapar väl olika resultat för olika personer? Mitt resultat blev ett helt annat. Inte för att jag på något sätt vill ta äran från God45 😊😊

Screenshot_20201120-010819_Samsung Internet.jpg
 

Dr_Dängrot

Myrmidon
Joined
1 Mar 2017
Messages
4,326
Jag fick liknande resultat som Franz . Google skapar olika alogritmer eller vad det heter utifrån vad du sökt på tidigare . Det är samma med tex ditt Facebook flöde , har jag tex sökt på tvättmaskiner så bombarderas mitt Facebook flöde av reklam för tvättmaskiner i en vecka framåt .
 

Dr_Dängrot

Myrmidon
Joined
1 Mar 2017
Messages
4,326
Jag brukar få en stunds nöje genom att läsa God45's recensioner även om vår smak när det kommer tills spel och äventyr skiljer sig ganska grovt så är recensionerna underhållande att läsa 🙂
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,816
:cry:

T... t... tänker du inte på mig då? :cry:
Haha 😄 Jag blev faktiskt förvånad över sökresultatet, för jag har aldrig sökt på exempelvis D&D, men jag har sökt efter din recensionstråd.
 

ceruleanfive

Bläckfisk
Joined
23 Feb 2017
Messages
2,711
Location
Eskilstuna
Hmm... Jag har knappt interagerat med Symbaroum, Eon, D&D, Zorkfeber eller Helmgast alls – varken här på forumet eller någon annanstans.

Känns mest random?

048432B3-0A71-4249-A102-A677A6DE30DD.jpeg
 

MattiasLejbrink

Swordsman
Joined
20 Jan 2012
Messages
757
Location
Stockholm
Google håller ju på med sina A/B-tester för att se hur olika försöksgrupper klickar utifrån olika förutsättningar, kan vara nåt sånt ni åkt på.
 

Anchorman

Swashbuckler
Joined
28 Apr 2012
Messages
1,810
Google tyckte han var viktigt för mig också... lite längre ner på listan dock.
Viktigast var symbaroum vilket jag aldrig har spelat...
 
Top