Nekromanti Är du en Kopparhavshjälte?

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
16,884
Location
Ereb Altor
Vi skriver, ritar och layoutar för fullt (fet Fenixartikel är i det närmaste klar!) och Kopparhavets hjältar blir större, bättre och vackrare för varje dag som går. Faktum är att det börjar bli så stort att det håller på att växa ur sin enkla skrud som vi klätt den i, och börjar kräva siden, smycken av orikalk och krunskt sötvin! Kort sagt, är du intresserad av att hjälpa till så tar vi tacksamt emot all hjälp vi kan få.

Kanske vill du skriva ett äventyr? En kort text om fjäderfäktning? Korrläsa manus eller något annat? Isf, skicka PM här eller svara direkt i tråden.
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
16,884
Location
Ereb Altor
Anchorman;n304690 said:
Jag skriver gärna något scenario!
Lysande! Den stora skillnaden mellan Hjältarnas Tid och Kopparhavets Hjältar är, som antyds redan i namnet, är att KH har en hel förskriven värld. Det är naturligtvis omöjligt för er att ha koll på den än, men vi hjälper er ju givevis att komma in i världsbygget och förstå stämning och nivå. Det är ingen detaljerad setting, men den håller ihop på dynamiska och intrikata vis. Men det finns gott om "vita fläckar", alltså platser som inte är okända eller så, men som vi helt enkelt inte har beskrivit närmre.
 

Bifur

Veteran
Joined
28 Dec 2015
Messages
5,168
Jag skulle vilja erbjuda mig att skriva något men ska nog hålla på det, i varje fall för tillfället :) Men jag korrläser gärna om behov finns,
 

Dunderklumpen

Veteran
Joined
1 Jan 2017
Messages
178
Korrar gärna (i mån av tid då jag har smått att se efter...). Hade också gärna skrivit något men får kanske släppa den önskedrömmen... :)
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
16,884
Location
Ereb Altor
Ursäkta att jag inte hunnit återkomma till alla. Fick rejäl respons och tack vara en grym spurt och laginsats har vi lyckats sätta och korra den kommande Fenixartikeln. Men mer korr blir aktuellt!! Jag sparar er alla inför kommande korrundor!
 
Top