Nekromanti Är drömmar OT? o_O

Insignia

Swashbuckler
Joined
8 Oct 2001
Messages
1,813
Location
Uppsala
Jag drömde att Ymir gjorde ett ilsket inlägg om mig. Han sade att även om jag är ganska trevlig så är jag en fiende till forumet, och borde ha en särskild titel så att alla blir medvetna om det. Sedan sade han att alla admins och moddar var överens om det, utom Krille som var vilseledd av mitt ständiga smicker.

Jag tror i alla fall att det var en dröm :gremcrazy:
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Han sade att även om jag är ganska trevlig så är jag en fiende till forumet,

En fiende till forumet? Va? Hur? Förklarade han sig?

och borde ha en särskild titel så att alla blir medvetna om det.

En särski... va? Hur då typ?

Sedan sade han att alla admins och moddar var överens om det, utom Krille som var vilseledd av mitt ständiga smicker.

Aj då, endast en av dem har fallit för dig! Jobba hårdare!
Nä, men jag tycker att Ymir borde förklara sig, vad menade han med forumsfiende? Hmm?


Storuggla, inkvisitor
 

Insignia

Swashbuckler
Joined
8 Oct 2001
Messages
1,813
Location
Uppsala
"En fiende till forumet? Va? Hur? Förklarade han sig?"

Nä, han förklarade ingenting :gremfrown:

"och borde ha en särskild titel så att alla blir medvetna om det.

En särski... va? Hur då typ?"


Typ... "Forumets Fiende" eller vad det var. Något i den stilen.
 

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,891
Location
Barcelona
Jag tror i alla fall att det var en dröm

Tja, mina efterforskningar visar i alla fall att han aldrig skrivit ett sådant inlägg på några av våra forum, så nog måste det ha varit en dröm, nog, alltid (om det inte var ett privat meddelande).

Själv drömmer jag aldrig om forumsfolket. jag antar att jag helt enkelt inte är tillräckligt nitisk i mitt forumsanvändande. Jag får skärpa till mig!
 

Insignia

Swashbuckler
Joined
8 Oct 2001
Messages
1,813
Location
Uppsala
"Själv drömmer jag aldrig om forumsfolket. jag antar att jag helt enkelt inte är tillräckligt nitisk i mitt forumsanvändande."

Eller så är det jag som är övernitisk :gremwink:
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Nä, men jag tycker att Ymir borde förklara sig, vad menade han med forumsfiende? Hmm?
Lite jobbigt att behöva stå till svars för vad man gör i andras drömmar.... =P

Å andra sidan, att ta sig in i andras drömmar borde ju kunna räknas som nåt sorts brott...
 

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,891
Location
Barcelona
att ta sig in i andras drömmar borde ju kunna räknas som nåt sorts brott...

Förargelseväckande beteende. Max!
 

King Kromm

Hero
Joined
1 Dec 2000
Messages
1,468
Location
Kungsbacka, Sverige
"En fiende till forumet? Va? Hur? Förklarade han sig?"

Nä, han förklarade ingenting

Ymir är en fin man som vet vad han talar om, att du sen har vikit dig åt skuggan och i smyg motarbetar forumet och har lurat över Krille och snart Storuggla också är bara en stor olycka. Måtte Moderatorerna skydda oss mot denna ondska!
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Ymir är en fin man som vet vad han talar om, att du sen har vikit dig åt skuggan och i smyg motarbetar forumet och har lurat över Krille och snart Storuggla också är bara en stor olycka. Måtte Moderatorerna skydda oss mot denna ondska!

"Och snart Storuggla också"? Jag trodde jag redan var renegat jag...


Storuggla, OT!
 

King Kromm

Hero
Joined
1 Dec 2000
Messages
1,468
Location
Kungsbacka, Sverige
"Och snart Storuggla också"? Jag trodde jag redan var renegat jag...
Har förövrigt aldrig sett ordet renegat, men gissar att du menar att du öppet är hans lakej eller liknande, och vad kan en ynka paladin göra mot forumens farligaste fiender egentligen? Det enda som kan rädda oss nu är bön! Be till våra ärade admins å moderatorer, låt dom skydda oss, rena oss och ge oss kraft att stå emot denna ondska som sprider sig allt mer...
 

Quan'talis

Swashbuckler
Joined
14 Jun 2001
Messages
2,235
Location
Utlandet
Eller så är det jag som är övernitisk

Det kan hända. Fast jag har också drömt om forumet en gång, om det nu är till någon tröst (antagligen inte).

Jag drömde för övrigt att det hade kommit in vatten i forumet och att det flöt omkring inlägg överallt. Gardener sa att han skulle lete reda på läckan när han hade tid, men det kunde nog dröja ett tag. Säger det något om min verklighetsuppfattning?

-JPS-
 

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,891
Location
Barcelona
Säger det något om min verklighetsuppfattning?

Hde tänkt säga något om att det säger mer om det här forumet, men så *är* det ju faktiskt inte. Våra admins och moderatorer är ju så duktiga så. Så ja, jag är rädd att det bara säger något om din verklighetsuppfattning.
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Jag drömde för övrigt att det hade kommit in vatten i forumet och att det flöt omkring inlägg överallt. Gardener sa att han skulle lete reda på läckan när han hade tid, men det kunde nog dröja ett tag. Säger det något om min verklighetsuppfattning?
ROTFLMAO!

Lite vatten har väl aldrig skadat någon, det kan väl inte göra så mycket att det är lite blött ett tag. =]
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Tja... Gardener i sjöstövlar och Rising i galonbyxor? I'd pay to see that.


Storuggla, har underliga nöjen
 

King Kromm

Hero
Joined
1 Dec 2000
Messages
1,468
Location
Kungsbacka, Sverige
Slår nog till-och-med mina "mördrömmar" från tiden innan skolan... Kan det betyda att jag som 6-åring hade en bättre världsuppfattning än vad du har idag?
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Now you've done it..

Jahapp, så blev du forumets fiende ändå.. En riktigt kul idé för att retas, men jag vågade inte föreslå det själv.. :gremwink:
Jag uppmanar dock mina adminfränder att inte låta det vara ett permanent förändring, så att vi inte måste ändra allas titlar.. ;-)
 

King Kromm

Hero
Joined
1 Dec 2000
Messages
1,468
Location
Kungsbacka, Sverige
Re: Now you've done it..

Jag uppmanar dock mina adminfränder att inte låta det vara ett permanent förändring, så att vi inte måste ändra allas titlar.. ;-)
Ahh.. rening, fast är inte ondskan mycket farligare om man inte vet var den finns?

För övrigt tror jag att det är Insignia som har övertalat Krille att dra ner på eonandet och så småning om inte skriva mer dit alls...
 
Top