... vilket är varför Gemini föll, medan Noir, M:UA och H&T (och En garde!, kanske? Vet inte hur det går för dem) överlever, eller? Än Saga, då? Undantaget som bekräftar regeln? Eller håller Eon på att dö ut?Jag menar att om det finns en föregångare så kommer du alltid att jämföras med den föregångaren. Även om det finns en skillnad, oavsett hur stor den är, så kommer du alltid att jämföras med föregångaren. Om föregångaren inte har dött, utan lever i högsta välmåga, så kommer du alltid att ligga på efterkälken.
De köpstarka kidsen är alltid allt för kräsna...
Tja, det var vad jag köpte när jag var ett köptarkt kid (haha). Och de allra flesta med mig, misstänker jag. Grottlymmel-döda monsterspelen har nog lockat många gånger fler spelare till hobbyn än alla andra kategorier tillsammans, tror du inte det? Jamenar, på den tiden många av oss här på forumet började spela rollspel så fanns det väl inget annat (och kom inte och påstå att gamla DoD är nå't annat än ett grottlymmel-döda monsterspel)?Det är väl det som saknas idag hungern efter bredd. De köper ett "grottlymmel-döda monsterspel" så är de nöjda sedan.
Tja, det var vad jag köpte när jag var ett köptarkt kid (haha). Och de allra flesta med mig, misstänker jag. Grottlymmel-döda monsterspelen har nog lockat många gånger fler spelare till hobbyn än alla andra kategorier tillsammans, tror du inte det? Jamenar, på den tiden många av oss här på forumet började spela rollspel så fanns det väl inget annat (och kom inte och påstå att gamla DoD är nå't annat än ett grottlymmel-döda monsterspel)?