Nekromanti Är det bara jag (OT om profiler)

Niklas73

Skapare av Starchallenge
Joined
20 Jan 2003
Messages
3,703
Location
Stockholm
som är från det magiska 80 talet OCH som gillade Maxmix och fortfarande gillar den discon? Och finns det ingen annan som tyckte Pernilla W och Sam Fox var snygga? Och kanske fortfarande tycker. Jajaja jätte OT men det har ju iaf med min profil att göra.
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,895
Location
The Culture
Foxy! (ja, OT)

Och finns det ingen annan som tyckte Pernilla W och Sam Fox var snygga?
Var Sam Fox snygg? Hm.... menar du i ansiktet eller? Det kan jag inte minnas hur det såg ut! :gremwink:

/tobias
 

Cad

Veteran
Joined
14 Jan 2002
Messages
127
Location
Jkpg
Re: Foxy! (ja, OT)

hade faktiskt fox o madonnaplanscher på väggarna i mitt rum...om jag tyckte pernilla var foxy kommer jag inte ihåg..men har vissa minnen av att man tyckte carola var läcker.. :gremgrin:
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Det enda jag minns ifrån 80-talet är Dr. Snuggles, Fragglarna och andra bisarra barnprogram. :gremsmile:
 

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
Både ja och nä

"som är från det magiska 80 talet OCH som gillade Maxmix och fortfarande gillar den discon?"

Från 80-talet är jag fast lyssnade inte på disco även om jag minns Fox vem gör inte det, :gremsmirk:.
Mitt 80-tal består annars av: Mötley, Maiden, Dio, Gary Moore, Thin lizzy, Pretty maids, Metallica, Ratt, Skidrow, Y&T, Saxon, Purple, Scorpions, Bon jovi, Def leppard, Van Halen, G'n'R, m.fl. och väggarna i mitt rum var fyllda med hårdrockplancher från Okej.
 
Top