Nekromanti Äntligen!

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,521
Location
Helsingborg
Är det bara jag som tycker att det är helt överskattat och bara har trissats upp i pressen?

/Han som ogillar hysteri
 

Morgoth

Swashbuckler
Joined
2 Apr 2001
Messages
2,450
Location
Uddevalla, Västra Götaland
Fotboll har aldrig varit så sexigt som i år! Sverige är underdogs, och så länge de spelar lika/knappt vinner matcher så är jag nöjd. Men om de skulle få för sig att sätta 5-0 någon match så skulle det kännas som ett svek, tycker jag.

0-0 hela vägen för blågult!
 

Lindenius

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2003
Messages
1,896
Location
Umeå
Alles ist gut... förutom.

Marcus Allbäck som borde deporteras till sydöstra Flen.

//erik. har svårt för Allbäck
 

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
tycker det är lite småbisarrt att man fattar vad tråden handlar om

Samma här; jag visste inte att det hade blivit mål förrän jag läste "Äntligen!" här - på nåt sätt bara förstod man sambandet, trots att jag bara hade hört nämnas en gång i förbifarten att svenska laget hade en match i dag.

--
Åke
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,981
Location
Linköping
Gert Fylking!

//erik. har svårt för Allbäck

Jo, jag har också svårt för en skitbra fotbollsspelare som fixar massa chanser och gör en assist till vårt enda mål. Om vi ändå hade en dryg jävla skåning som tycker han är bäst i världen istället... :gremsmile:

Själv såg jag bara de sista 25 minutrarna (men det var då allt det viktiga hände...) på företagsfesten. Vi hade ångan uppe innan och det blev ännu bättre när målet kom. Jävligt kul kväll på det hela taget.
 

Gordeg

Hero
Joined
22 Jul 2004
Messages
1,796
Location
Västervik
Re: Gert Fylking!

Jo, jag har också svårt för en skitbra fotbollsspelare som fixar massa chanser och gör en assist till vårt enda mål.
:gremgrin:

Ja, Allbäck är ju den som har levererat genom åren. Zlatan, Henke och Ljungberg är stjärnorna, men Allbäck är en slitvarg som gjort massor av mål. Jag tycker inte att Allbäck ska in i startelvan, men han är skitbra som inhoppare. Han är inte spektakulär men bra på att vara på rätt plats vid rätt tillfälle.

Gordeg
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Tja.. njaee...

Det var en viktig match som vi behövde vinna för att gå vidare. Sen att Aftonblaskan och Sexpressen alltid överdriver i sina rubriker är ju något man får räkna med.

Att folk ur den gråa massan blir fotbollstokiga är en sak, men är det något jag stör mig på så är det när (förhoppningsvis) bättre vetande nördar kategoriskt ska såga sport och hela tiden förklara och deklarera hur ointresserade de är, och sen klappa varandra på ryggen för det.. Patetiskt, really.
 

Lindenius

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2003
Messages
1,896
Location
Umeå
Re: Gert Fylking!

fixar massa chanser
som han sedan bränner… jo väldigt duktigt

och gör en assist till vårt enda mål.
Vad snackar du om . Det var ingen assist. Han försökte ju göra mål, men missade . :gremtongue:

//erik. har fortfarande inte förlåtit Allbäck
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Om man säger såhär..
Jag underade i mitt stilla sinne varför varför några vrålade så inne h-vete i huset mitt emot. Nu förstår jag varför... :gremsuck:
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,521
Location
Helsingborg
Re: Tja.. njaee...

"Det var en [mumbojumbo] för att gå vidare. Sen att Aftonblaskan och Sexpressen alltid [en massa trams] är ju något man får räkna med.

Att folk ur den gråa [en del rantande] bättre vetande nördar kategoriskt ska såga sport och hela tiden förklara [tror att han skriver något viktigt] och sen klappa varandra på ryggen för det.. Patetiskt, really.
"

Bla, bla, bla. Jag bara skrev något, för jag hade ingen aning om vad det pratades om. :gremsmile:

/Han som förvisso kom på det efter han postat det förra inlägget (och som postade detta skrattandes)
 

Jambu

Swordsman
Joined
17 Feb 2005
Messages
433
Location
Rättvik
Såg du inte fotbollen?!?!

HÄDARE!

KÄTTARE!

LANDSFÖRRÄDARE!




<font size="1"> (nej, men seriöst, jag såg inte heller) </font size>
 
Top