Nekromanti Äntligen riddare

zuntona

Swordsman
Joined
28 Sep 2002
Messages
525
Jag avancerade äntligen till riddare efter nästan fyra års medlemskap här på forumet. Jag ville bara nämna det och att gillar alla olika titlar de har på användarna. Leve grisodlare.

Vad är nästa titel efter riddare och hur många inlägg krävs och vad kommer sen osv.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Grattis, elle vad man ska säga... :gremlaugh:

Vad är nästa titel efter riddare och hur många inlägg krävs och vad kommer sen osv.
Det därimot ger sig efterhand !!
Ha tålamod, rätt var dt är så sitter nästa titel. Utan att du enns märkt det..

/ Johan K, som var riddare för ett bra tag sedan... :tekopp:
 

zuntona

Swordsman
Joined
28 Sep 2002
Messages
525
Krävs det att man ska vara sponsor för att få ha så häftiga titlar Eller är det med tiden?
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Krävs det att man ska vara sponsor för att få ha så häftiga titlar Eller är det med tiden?
Just sponsortitielen får man genom att man betalar in en symam via Paypal till hemsidan. Mer info om det får du om du går till huvudsiddan, där har du lite mer info om detta.
Angående min title Gud, får man om man skriver en hel dröse med inlägg här. Så klättrar man efterhand uppåt i titlarna...

/ Johan K, som både är nyfiken & inte nyfiken när det gäller titlar, nuffror & sådant... :gremtongue:
 

Pom

Swashbuckler
Joined
23 Jun 2003
Messages
2,926
Location
Enskededalen
Du kan ju kolla på Användarlistan och sortera efter antal poster. Då får du ett hum om vad som krävs för de olika nivåerna. Det är ju inte alla som är så produktiva som Johan - de flesta forumiter har något slags karaktärsklass som titel.

Moderatorerna får däremot välja titel själva, om jag förstått det rätt.
 

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
Nää, Rising är välan inte sponsor och han är väl nån slags ärking ändå. Om du syftar på specialtitlar så är de förbehållna moderatorer, annars är det bara att skriva på... Jag är så dålig att jag nog inte ens kan betala via PayPal, så jag får vänta tills jag träffar nån snubbish IRL innan jag blir gröngul. Poor me.

-Hjalle, Prins Ali.
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,204
Location
Göteborg
Om du syftar på specialtitlar så är de förbehållna moderatorer, annars är det bara att skriva på...

Brior och Dan (neo) har specialtitlar utan att vara moderatorer eller administratörer.
 
Top