Äntligen ny rollspels kontrovers i media!

Status
Not open for further replies.

SpringandeKulle

Warrior
Joined
15 Aug 2022
Messages
201
Nu när du är tillbaka och kollar forumet, blev det något av den eventuella Actual Play podden? Jag tror att många är mycket mer nyfikna än de egentligen vill erkänna på hur det är runt ditt spelbord.
Och hur det gick med kampanjen! Fullt sjå med att lära upp nya spelare så inte tid att hänga här? Jag gillar spelstilen även om det inte är något som passar mig.
 

RagnarLodbrok

Veteran
Joined
3 Mar 2022
Messages
23
Nu när du är tillbaka och kollar forumet, blev det något av den eventuella Actual Play podden? Jag tror att många är mycket mer nyfikna än de egentligen vill erkänna på hur det är runt ditt spelbord.
Tjena!
Jag är egentligen inte "tillbaka", så som jag tror att du menar.
Jag kollade på mobilen bara och såg inlägg nr 138 och kände att jag borde svara på "anklagelsen". (Det skulle ju säga en hel del om min karaktär om jag själv kontaktat media, därför var inlägget snudd på ärekränkning, men nära skjuter ingen hare).

Jag har haft fullt upp med att "skola in" två nya spelare till min kampanj. Förutom det har min familj med två vilda tonåringar stulit extremt mycket av min tid.

Eftersom två av mina veteranspelare har fruar som snart båda två fött barn, så har det blivit begränsat med spelande med veteranerna. Den ena fick barn i november och den andre väntar barn när som helst. I båda fallen är det dessutom det 4:e barnet, så de har fullt upp. Vilket föranleder varför jag sökt efter nya spelare. (Och kommer att fortsätta, trots att så många ogillar att jag söker spelare eller hatar mina metoder att göra det. Men det är inte mitt problem, mitt problem är mobbarna och näthatarna, men min advokat jobbar på det.). Förövrigt syftar jag inte bara på mobbarna på rollspel.nu, utan andra ställen på nätet också. Men jag ska se till att få upprättelse. Åtminstone klirr i kassan. Ska anmäla dem till deras arbetsgivare, också, samt DO, då min hacker avslöjat deras identiteter... (Syftar absolut inte på Cyberhest).

Min tredje veteran-spelare har i princip slutat spela, då han jobbar mycket utomlands.

En pod vill jag göra, men då med spelare jag anser är erfarna i min kampanj. Så tyvärr får det nog skjutas på framtiden.

Men tack för frågan! Du är juste Jocke!

För övrigt kommer jag även i fortsättningen sällan logga in här... För mobbare gör mig hatisk, det är allt jag säger...


Med vänliga hälsningar.
 
Status
Not open for further replies.
Top