Nekromanti Äntligen lite tid över

TheStoryteller

Veteran
Joined
2 Oct 2000
Messages
62
Med lite semester så kan man nu kanske ägna lite mer tid åt rollspel och EON. Önskar att man var 15 igen. Inga bekymmer. Bara att spela. Jobb och uppsplittring av gänget i flera delar av världen gör att det inte blir lika mycket spel som man önskar. För man blir väl inte för gammal för att spela ...Va? Tror inte det. Fjorton i sinnet kan man väl säga.*lol*

Kul att Neogames har hittat nya tecknare. Men att han skulle vara en partiledare vid namn Alf Svenson var ju kul. *lol* Undras om han har hört det förut.

När vi ändå pratar om tecknare så borde de fråga Håkan Ackegård. Se hans härliga sagoteckningar i Codex #5. Skön stil.

"The maidens chainéd and whipped within a dreary dungeon - And lo! `twixt the wizen roses a mossy grave: The devil is as Black as he Painteth" Theatre Of Tragedy
 

TheStoryteller

Veteran
Joined
2 Oct 2000
Messages
62
Hmmm... Såg att Krille redan svarat med bild lite tidigare på detta skämt...

"Second place is the first loser" No Fear
 

andreasl

Veteran
Joined
11 Jul 2001
Messages
23
Location
Houston, Texas
Jag vet inte om jag önskar jag var 15 igen, vad jag kommer ihåg var det mest en massa strul att vara tonåring. Men det vore kul med lite mer tid, det kan jag definitivt hålla med om.

//Andreas
 

Douggie

Warrior
Joined
16 Oct 2000
Messages
332
Location
Norrköping
Jag är fortfarande femton år. OCh lika glad är jag för det... Fast jag tycker det verkar positivt med lite andra sysslor ibland. Skulle ju inte ha nåt emot att jobba. Nu har vi spelat rollspel intensivt flera dagar i sträck. Det är faktist inte bra för hälsan.

// Douggie
 

avatarex

Myrmidon
Joined
18 Dec 2000
Messages
4,203
Location
Göteborg
Eller att vara sexton,

och slita häcken av sig för att mjölka Studiefrämjandet och SVEROK på bidrag!

// Avatarex, som härmed har dubbats till riddare.
 

litleme

Warrior
Joined
23 Jun 2001
Messages
279
Location
örebro
=)(=

Ja fylde 17 i går !!!(01/07/20) ........ nån som har lust att säga grattis ????? :)

"kärlek är 15 sekunders underbara ljud -Johnny Rotten
"nature is a whore" - Kurt Cobain
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Låter skönt !

Det där låter ju störtskönt ju ! Sommar, semester och rollsepl.... Kan det bli så mycket bättre ?

[color:red]Nemo saltat sobrius, nisi forte insanis !</font color=red>
 
Top