Nekromanti Äntligen "gammal" forumit?

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Hej hej.

Jag har nu hängt här på wrnu sedan 2011 eller liknande. Kanske rentav tidigare, men jag är lite osäker på när jag hittade hit exakt. På gamla forumet hade jag alltså 6001 inlägg som jag inte var helt stolt över. Siffran var jag jättenöjd med eftersom då kom mitt namn upp på första sidan när man sökte på medlemmar. Men innehållet i samtliga inlägg var det väl lite si och så med. Jag hade rätt många vänner och några jag inte alls kom överens med. Det ser väl ut ungefär precis likadant ut nu, men jag har hunnit växa upp och är inte alls lika frenetisk. Jag har ju inte ens blivit avstängd från nya wrnu, tror jag. Eller om jag har det så har jag nog gjort det medvetet genom att verkligen kasta mig framför tåget.

Nåväl. Jag har ju redan en såkallad presentationstråd, men den var nog lite på skoj: https://www.rollspel.nu/threads/655...rig spelat DnD och haft roligt, förresten. :P
 

Opoopo

Veteran
Joined
12 Mar 2015
Messages
159
Recka är då min storasyster, vi har spelat rollspel ihop sen jag var 10, alltså över 20 år och hon är överlägset den bästa spelledaren jag haft. Tänkte bara tillägga det :)
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,380
Becks! Det var inte igår jag läst något du skrivit på forumet.

Ditt skarpa tegelstenshuvud är för evigt saknat i varulvsspelen också!
 

Kraetyz

Warrior
Joined
13 Feb 2014
Messages
352
Är jag ovän med dig eller är vi bästa vänner? Jag minns inte.
 
Top