Nekromanti Ännu en fråga till Neogames

Jokimmolator

Veteran
Joined
15 Feb 2002
Messages
116
Location
Skellefteå
Det står på Neogames hemsida att somliga moduler kommer att släppas den 25 oktober, och det kan väl stämma. Det jag undrar är nu bara om återförsäljarna (Tradition och alla de andra) börjar sälja denna bok samtidigt som ni? Det vore roligt att veta det, eftersom somliga säljer billigare än ni, och jag vill gärna veta om jag behöver vänta på att de får sina långa fingrar på böckerna så att jag kan köpa av dem eller om jag i min otålighet ska köpa allt från er? /images/icons/laugh.gif
 

Emil

Hero
Joined
20 May 2000
Messages
1,321
Location
Malmö, Sweden
Jag kan inte uttala mig om hur det är just den här gången, men Tradition (i Malmö i alla fall) har alltid modulerna samma dag som de har release. Så jag skulle utgå ifrån att de ska finnas i butiker runt om i Sverige den 25 oktober.

Tillägg: Det står på Neowebben: "Släpps den 25 oktober i butik och i neoshoppen". Det talar sitt tydliga språk...

/Emil
 

Carl Johan Ström

Swordsman
Joined
19 May 2000
Messages
441
Location
Göteborg
Riddaren kommer från tryckeriet i morgon (tisdag). Deluxe kommer på torsdag. Detta innebär att de flesta återförsäljare kommer att ha grejorna på fredag (undantag kan dock förekomma). Hur det ligger till med Tradition måste jag få återkomma med (på majlinglistan) eftersom Tradition numera har sitt centrallager i Köpenhamn! transporten dit och "tillbaka" går inte helt ögonblickligen (duh). Dessutom så skall killarna på Traditions lager packa grejorna och eftersom de ibland "tappar bort" hela sändningar så kan mer problem uppstå.
Förhandsbokningar kommer gå att göra på neoshoppen från och med ikväll (måndag). Då får man grejorna på fredag (om det inte är paket som exempelvis med deluxe varvid man får räkna med måndag-tisdag).

MVH
Carl Johan Ström,
Neogames AB
 

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Joined
19 May 2000
Messages
2,145
Location
Inaktiv
Re: Ännu en fråga till Neogames [OT]

[Off-Topic]

Köp från neoGames direkt istället, så stöder du inte Tradition - de suger. Jag menar det, de är verkligen skitdåliga. De kan verka bra från början... men sedan kommer du att inse ondskan /images/icons/wink.gif. Lika bra att ta det säkra före det osäkra så slipper du besudla själ och hjärta.

Och till alla er som är så lättlurade att ni köper dataspel från [color:blue]Tradition</font color=blue>, handla på Webhallen (http://www.webhallen.com/) istället - de är både [color:red]billigare</font color=red> och har [color:red]snabbare leveranser</font color=red> (nej, jag jobbar inte där och känner ingen som jobbar där /images/icons/wink.gif).

Vaddå smygreklam?

Jag säger ju bara att Webhallen (tryck här för att komma till Webhallens hemsida förresten) är billiga, bra, trevliga och snabba. Webhallen är ett riktigt bra ställe, om man är smart handlar man på Webhallen. Så gå direkt till Webhallens hemsida och bookmarka sedan Webhallen så att du lätt kommer ihåg adressen till Webhallen (http://www.webhallen.com/) igen när du ska beställa därifrån nästa gång. Eller så kan du trycka här för att komma till Webhallen direkt.

/images/icons/laugh.gif
 

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Joined
19 May 2000
Messages
2,145
Location
Inaktiv
Prisfyndet? [OT]

[Off-Topic]

Prisfyndet låter onekligen bra /images/icons/smile.gif - har de en hemsida?
 

Jokimmolator

Veteran
Joined
15 Feb 2002
Messages
116
Location
Skellefteå
Webhallen har ju inga rollspel! Gamemaniacs har...

Inte för att jag förväntade mig det (du skrev ju OT i rubriken), men dumheter åsido så var det ställe jag egentligen tänkte beställa böckerna från inte Tradition (det sa jag bara för att förvirra er /images/icons/devil.gif) utan http://www.gamemaniacs.se tänkte jag beställa ifrån; ty de är den billigaste rollspelsbutiken jag träffat på! Missförstå mig nu inte, gamemaniacs-butiken är inte den billigaste butiken jag träffat , utan de har bara de billigaste sakerna. Någon som missförstod? Någon som tror att jag håller på med smygreklam jag med? Nä, trodde väl inte det. Är det någon som vet när de får sina leveranser?

Förresten, den där hemsidan jag talade om heter www.gamemaniacs.se. Bara så att ni inte glömmer.
 
Top