Nekromanti Äldsta alven?

Eskil

Warrior
Joined
10 Oct 2001
Messages
292
Jag skulle vara tacksam om någon vänlig person skulle kunna berätta för mig hur gammal den äldsta alven i Mundana är eller var. Varken jag eller min förening äger alvmodulen och tycker att köpa den för att få tag på just den lilla biten fakta är lite tungt.

Svar uppskattas (naturligtvis) väldigt mycket.
 

PimPim

Veteran
Joined
1 Feb 2003
Messages
120
Location
Halmstad
om jag inte missminner mig så står det inget i Alv boken om detta. Det är lite upp till dig tycker jag, men vad men kan tänka på är att alver har svårt att fuka efter att dom blir 3-400 år.
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
"Jag skulle vara tacksam om någon vänlig person skulle kunna berätta för mig hur gammal den äldsta alven i Mundana är eller var."

Visana Lothrani dog vid den aktningsvärda åldern av nästan 7000 år.

"Varken jag eller min förening äger alvmodulen och tycker att köpa den för att få tag på just den lilla biten fakta är lite tungt."

Tja, du skulle ju kunna köpa modulen för att det är en praktisk modul och få den lilla biten information på köpet?
 

Eleas

Hero
Joined
31 May 2000
Messages
855
Location
Malmö
"om jag inte missminner mig så står det inget i Alv boken om detta. Det är lite upp till dig tycker jag, men vad men kan tänka på är att alver har svårt att fuka efter att dom blir 3-400 år."

...jag tror alver är könsmogna betydligt längre, iofs.

--Björn, torr
 
Top