Haha, håller med. Någon form av slackerspel där man ska göra så lite som möjligt i sitt liv kanske, dra ut på allt så länge det går.
Med "Push your duck" :sneaky: var tanken att det skulle vara till för att chansa och pressa till sig flera successes än vad man redan fått. För att göra extra...
Färdigheter slås med XT6, de lyckas på 4+.
I Dinoblast så har jag en regel som säger att man alltid har 4 actions points för ett avsnitt som man kan använd för att slå en extra T6, för att lyckas med en färdighet.
Genom att utföra en förberedande aktivitet i Downtime innan ett avsnitt för att...
Jag försöker att hoppa mellan så ofta som möjligt och hålla det kort när det är flera grupper som gör saker samtidigt. Sen beror det på gruppen, hur kul spelarna tycker det är att lyssna/följa vad andra göra. Det går även att vara lite flytande med hur lång tid saker tar, de får spelmässiga lika...
Tortyrkammare
Rum med utrustning och kläder från fångarna
Förrum där de som ska offrar görs i ordning, kanske får klä på sig något
Kammare där ledarna bor
Hemliga gångar från långt tillbaka
En brunn
Källare
Förrådsrum
Gångar till grottor längre ner under källaren
Testade att skapa en extra sida till rollformuläret för att fylla i en tidslinje, men Jane som exempel.
Tanken är att desto längre bak i tiden, desto mindre utrymme för detaljer finns det.
För att veta från vilken tidsperiod man ska börja fylla i så kollar man bara med sin ålder och ser var man...
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.