Nekromanti X-Men 2 äger! [nt]

Ymir

Liten kantbaron
Joined
18 May 2000
Messages
11,205
Location
Malmö/Lund Metropolitan Axis
Re: X-Men 2 äger faktiskt, ja. (spojlers)

Men fanns inte ett sådant? Jag har för mig att strax innan hon kolar, så förvandlas hennes ögon från iskallt omänskliga till förvånat sorgsna och högst mänskliga.
Måhända, det fanns det kanske. Bara jag som inte uppfattade det riktigt, då. Och jag saknar fortfarande en estetisk blodstrimma från mungipan ;-)


Namnet Remy LeBeau fanns också i Strykers dator...och det är väl Gambit, väl?

- Ymir, inte så hajj på X-Men
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,907
Location
The Culture
Fråga om tv-grabben

Hank McCoy (Beast) och Sebstian Shaw (från hellfire club) blinkar dessutom förbi på tvn som den där lilla unge zappar på med ögonen.
För mig som har ett stort hål i mina X-Men-kunskaper mellan det att John Byrne slutade teckna den och Grant Morrison började skriva den: Är grabben som byter tv-kanaler någon man borde känna igen eller är han en ny figur?

/tobias
 

Staffan

Myrmidon
Joined
7 Jun 2000
Messages
4,228
Location
Lund
Re: Fråga om tv-grabben

Mig veterligen är det inte någon etablerad mutant, utan helt enkelt någon som hittades på för att nån skulle vara vaken på natten när Wolvie är uppe och letar öl. På de utrikiska fora jag sett (främst ENWorld) så är det ingen som identifierat honom som något annat heller.
 

Staffan

Myrmidon
Joined
7 Jun 2000
Messages
4,228
Location
Lund
Re: X-Men 2 äger faktiskt, ja. (spojlers)

Namnet Remy LeBeau fanns också i Strykers dator...och det är väl Gambit, väl?
Jovisst. Andra namn som syns på samma ställe är:
Keniucho Harada (Silver Samurai), Jamie Madrox (Multiple Man), Xi'an Coy Mahn (Karma), Maximoff (2) (antagligen Wanda och Pietro, Scarlet Witch och Quicksilver - för övrigt Maggans ungar), Danielle Moonstar (Mirage), Ororo Munroe (Storm), Paige Guthrie(Husk), och Sam Guthrie (Cannonball).

(Ja, jag tog hjälp av nätet)
 

Pendragon

Swashbuckler
Joined
5 Aug 2000
Messages
3,030
Location
Malmö, SKÅNE
Re: X-Men 2 äger faktiskt, ja. (spojlers)

Namnet "Remy LeBeau" dyker också upp som hastigast i Strykers dator, och det är ingen mindre än Gambit. Ju.
 
Top