Eftersom jag kollat lite serier så öppnar jag en Q4 tråd
Reglerna är de vanliga:
- Berätta om en tvserie du sett.
- Berätta varför du tycker att den är bra (eller dålig).
- Posta gärna någon bild från tvserien. Bilder säger mer än tusen ord. Eller posta ett videoklipp.
- Posta gärna en länk till var man kan se tvserien (inte till piratsajter). Eller berätta var man kan se den, som Netflix, HBO, SVT,...
Länkar till tidigare trådar:
Reglerna är de vanliga:
- Berätta om en tvserie du sett.
- Berätta varför du tycker att den är bra (eller dålig).
- Posta gärna någon bild från tvserien. Bilder säger mer än tusen ord. Eller posta ett videoklipp.
- Posta gärna en länk till var man kan se tvserien (inte till piratsajter). Eller berätta var man kan se den, som Netflix, HBO, SVT,...
Länkar till tidigare trådar:
TVserieklubben 2023 Q2
Dags för den andra kvarten: apr-jun 2023 Reglerna är de vanliga: - Berätta om en tvserie du sett. - Berätta varför du tycker att den är bra (eller dålig). - Posta gärna någon bild från tvserien. Bilder säger mer än tusen ord. Eller posta ett videoklipp. - Posta gärna en länk till var man kan se...
www.rollspel.nu
TVserieklubben 2023 Q3
Eftersom jag kollat lite serier så öppnar jag en Q3 tråd (jul-sep) Reglerna är de vanliga: - Berätta om en tvserie du sett. - Berätta varför du tycker att den är bra (eller dålig). - Posta gärna någon bild från tvserien. Bilder säger mer än tusen ord. Eller posta ett videoklipp. - Posta gärna...
www.rollspel.nu