Nekromanti Zul'Farrak?

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Dags för blodalvsgruppen att dra sig in dit kanske? Det finns massor av xp och ett gäng clothdrops som åtminstone Vorla vill ha. Dessutom är det en kul och utmanande instans.

På onsdag ska jag nog umgås med hondjuret, men torsdag kväll efter klockan 1915 passar mig.
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Jodå Zul'farrak är heltklart på G
Man vill ju ha Carrot on a Stick om inte annat. Vi behöver hämta hammaren i Hinterlands först dock

Och sedan är det ju problemet med att vissa har familjer och därav spikat onsdag som speldag. Nu är iofs Evangelyn sjuk och hemma så vi vet inte ens om det blir spel pga det å andra sidan kanske det innebär att vi kan flytta till torsdag.
Jag har en del meck hemma att göra men till 20.00 borde det vara klart

Låt oss se vad de andra säger
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Re: Jag kan imorgon. [NT]

Håkan är fortfarande sjuk så planen för kvällen är att plocka alla prequest och quest in till Zul'F och hoppas på att han är pigg nog att spela i morgon.
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Re: Jag kan imorgon. [NT]

Det har jag varit förutseende nog att fixa redan :gremwink:. Jag håller på och questar i Feralas just nu, så jag kan nog tänkas bli level 45 ikväll vilket ju inte är dumt(mer winters chill = mer crittar :gremlaugh:).

Vill nån hänga på går det fint såklart, jag blir nog snabbt klar med de questarna som är under/på min level men det blir knepigare med de som är över.
 
Top