Nekromanti www.wizards.com/dnd

Johan Granberg

Swordsman
Joined
26 Nov 2000
Messages
757
Location
Umeå
Är det någon annan än jag som har reagerat på att WOTC har skrivit Forgotten Realms - June 2001 på sin webb? Jag menar den har ju faktiskt varit ute ett tag nu men ändå står det att det kommer i juni, nån som vet varför?

"Det är bättre att dö stående än att leva på knä"
- Emiliano Zapata
 

Johan Granberg

Swordsman
Joined
26 Nov 2000
Messages
757
Location
Umeå
Jo, men den har inte kommit hit än (kommer imorron) därför måste jag sitta och irritera mig på småsaker istället :gremwink: frustration kallas det...

"Det är bättre att dö stående än att leva på knä"
- Emiliano Zapata
 

Staffan

Myrmidon
Joined
7 Jun 2000
Messages
4,228
Location
Lund
WOTC bestämde sig för någon månad sedan att synka ihop släppdatumen till bokhandlar o.dyl. med de till hobbyaffärer, så i stället för att ge ut böckerna i början av månad X så skulle de ge ut dem i månadsskiftet X-1/X. På grund av detta var planen att släppdatumet på FR skulle vara någon gång den här veckan. Dock så ville en del handlare att de skulle ha något att sälja innan förra helgen, eftersom det var nationell helgdag i måndags i USA. Därför tryckte WOTC på lite extra så att boken kom ut i fredags där.

/Staffan
"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather
 

Kauris

Veteran
Joined
13 May 2001
Messages
153
Location
Göteborg
Hoppas din fustration är över. Tack vara Tradition, Göteborg sitter jag nu och bläddrer
i mitt svindyra ex. inköpt för 449 Skr.
Dock, Forgotten Realms är som att komma hem efter en lång resa.
Hilsfar, Waterdeep, Myth Drannor, en svunnen tid från Amigans barndom.
Så den är väl värd det.

Kauris
 
Top