Western - Spelgrupp

antorax

Swordsman
Joined
11 Aug 2003
Messages
568
Hej,

Jag letar efter en grupp att spelleda eller spela Western med. Sitter just nu och planerar ett äventyr/start på kampanj som jag vill spelleda, men spelar gärna själv ifall du söker efter en spelare.

Kampanjen är tänkt att utgå från en sandlådemiljö i Colorado med varierade äventyr som utgår därifrån. Möjlighet att välja hur man ska skapa sin framtid i den nya delstaten 1876.

Jag föredrar att spela online på vardagar i nuläget. Kanske 2-4/månaden.

Hör av dig om du är intresserad att spela, eller ifall du har en spelgrupp med en plats
 

Dr_Dängrot

Myrmidon
Joined
1 Mar 2017
Messages
4,326
Vilka dagar och vilka tider på dygnet och hur långa spelpass är mina 3 följdfrågor .
 

antorax

Swordsman
Joined
11 Aug 2003
Messages
568
Tack MetaLarsson!

dängrot: Jag föredrar själv kanske två tisdagar i månaden. Kanske från 18-22 eller något liknande, och kanske något helgspel någon gång i månaden.

Är du intresserad?
 

Dr_Dängrot

Myrmidon
Joined
1 Mar 2017
Messages
4,326
Tack MetaLarsson!

dängrot: Jag föredrar själv kanske två tisdagar i månaden. Kanske från 18-22 eller något liknande, och kanske något helgspel någon gång i månaden.

Är du intresserad?
Jag spelar för närvarande i en grupp med andra forumiter varje tisdag så tisdagar är tyvärr of the table för min del samt att jag spelar ihop med min ordinarie spelgrupp varannan torsdag så varannan torsdag går bort.

Skulle det gå att få till livspusslet så det passar alla eventuella inblandade skulle jag definitivt vara intresserad.
 

Nkari

Veteran
Joined
24 May 2002
Messages
192
Location
Örebro
Western, gamla goda minnen därifrån, är intresserad men var ju en 20 år sedan man höll i en repeater, hehe... kan mån, tis, ons, efter 18, lördagar (varannan eller så) lite när som helst, men måste avsluta innan midnatt då jag jobbar natt lör->söndag.
 
Top