Hällow systrar och bröder,
Jag har en fråga som jag söker tankar på.
Min karaktär har dragit på sig en mental mutation i vårt spel av The Ememy Within. Mutationen gör att hon söker adrenalinkickar, utför handlingar som utgör risker för henne själv, lite så. Hon har redan ställt till det för gruppen rätt radikalt pga av hennes beteende.
Min fråga blir; hur tycker du man ska hantera en sådan mutation. Har bollat en hel del med GM och kommit fram till olika svar. Hur har din grupp kört med mentala mutationer? Nu är jag mest inne på att GM kan trigga mutationen, som avgörs med ett tärningsslag men vill kolla lite med dig och er på forumet.
Tack och förlåt.
//M
Jag har en fråga som jag söker tankar på.
Min karaktär har dragit på sig en mental mutation i vårt spel av The Ememy Within. Mutationen gör att hon söker adrenalinkickar, utför handlingar som utgör risker för henne själv, lite så. Hon har redan ställt till det för gruppen rätt radikalt pga av hennes beteende.
Min fråga blir; hur tycker du man ska hantera en sådan mutation. Har bollat en hel del med GM och kommit fram till olika svar. Hur har din grupp kört med mentala mutationer? Nu är jag mest inne på att GM kan trigga mutationen, som avgörs med ett tärningsslag men vill kolla lite med dig och er på forumet.
Tack och förlåt.
//M