Nekromanti Vilken ras för min Shaman?

Joined
12 Feb 2004
Messages
834
Location
Umeå
Innan jag ställer den uppenbara frågan så vill jag ta tillfället i akt att tacka för era svar och att ni är så himla välkomnande i gillet! Jättetack.

Jag har nu återaktiverat mitt konto. Transfer av min 85 Shaman är igång, men nu behöver jag era åsikter: Vilken ras ska min shaman vara?

Just nu är han alltså en dwarf, så jag kommer behöva fly över till (tillbaka faktiskt) hordesidan och då får jag välja nytt ras och namn. Förresten, har ni ett bra förslag på namn till er ras så håll inte tillbaka :gremwink:

Vi ses snart Shaguliter!
 
Joined
12 Feb 2004
Messages
834
Location
Umeå
Hrm 16 besök och inga svar? Tja, det lutar mot en goblin (male) i alla fall. Så om ingen annan kommer med en bra anledning till de andra raserna så blir det det i kväll :gremsmile:
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
Gissar att du kanske redan flyttat och bytt då du gjorde inlägget igår men eftersom min main alt gubbe efter Warlocken just nu är en Goblin Shaman tänkte jag ändå ge en länk med tips:
http://wow.joystiq.com/2011/01/15/totem-talk-choosing-your-enhancement-shamans-race-as-of-4-0-6/

Som du kan läsa är det Orc som är det bästa valet hands on om du spelar enhancement iomd axe specialication och Command abilityn som även funkar med spirit wolves

Spelar du mer Elemental (och även resto) så är Goblins 1% haste det bättre alternativet

Som slutkommentar dock så bryr vi oss inte så mycket vad du spelar förutsatt att du själv tycker det är kul.

om du kommer på ikväll och inte är med i gillet ännu så wispra mig på antingen Eveleen eller Gizziks beroende på vilken jag kommer spela med i kväll så fixar jag till dig i gillet.
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
lasergreger said:
Hrm 16 besök och inga svar? Tja, det lutar mot en goblin (male) i alla fall. Så om ingen annan kommer med en bra anledning till de andra raserna så blir det det i kväll :gremsmile:
Satt just och skrev under tiden du skrev ditt andra svar hoppas det ger dig något att tänka på.
 
Joined
12 Feb 2004
Messages
834
Location
Umeå
Hehe! Tack för svaret. Jag bryr mig dock inte om vad som är bra med raserna spelmässigt. Tänkte mig mer svar som: "Troll för de kan vara blå!" :gremtongue:

Ja vi får se, online kommer jag helt klart i eftermiddag/kväll!
 

G4il1

Veteran
Joined
12 Oct 2004
Messages
160
I så fall Troll för de har snyggast hår,
eller Goblins för de är koolast just nu,
eller Orcs för de har snyggaste mount ;-)
Tauren går bort för de är bara stora och klumpiga som shamaner även om det var en orginal ras. :)

Roligaste gubben jag spelat på länge är just min Goblin Shaman (Gizziks) dels för utseendet och för Goblinens lite wackiga stil.

Men som sagt du kör vad du tror du tycker är roligast :)
 
Joined
12 Feb 2004
Messages
834
Location
Umeå
Jo jag såg att han skulle vara min enda konkurent som shaman :gremtongue:

Jag väger mellan just troll och goblin.

Troll har jag alltid tyckt vara coola, fluff och utseendemässigt. Men det sagt så är modellen ganska gammal numera.

Goblins är ju snygga och coola, men jag skulle tro att det ränner runt väldigt många gobbo-shamans.

Kanske blir att rulla tärning? :gremtongue:
 
Top