Nekromanti Vilka jobbar nu på Neogames olika spel?

Zorbeltuss

Hero
Joined
7 Nov 2012
Messages
1,105
Pågrund av forumsflytt, eventuella namnbyten och eventuell dålig uppmärksamhet från mig, vet jag inte exakt vilka på forumet som arbetar med Eon 4 eller Neotech X.
Sedan finns det eventuellt nytt folk på forumet också som gärna vill ta del av denna information också.
Så jag tänkte att denna tråd så kan ni som arbetar med något projekt på Neogames kan presentera er, inget måste men det vore trevligt.

Notera: Jag jobbar inte på något projekt åt Neogames, jag skriver aldeles för dåligt för att ens tänka tanken.

/Luna Lovegood
 

Kärlekscraft

Swordsman
Joined
31 Oct 2013
Messages
773
Jag jobbar då inte för neogames, även om jag fått pm om förfrågningar om jag är det. Är mer en som en restaurangkritiker som kommer med infallsvinklar, egna recept, påpekanden, åsikter, diskussioner och kritik. :cool:
Kärlekscraft said:
Dom vill kanske inte outa sig, mycket skumt och löst folk på Internet dessa dagar.....
Luna Lovegood said:
Tror att det är lite för mycket begärt att de ska svara så här snabbt :)
Kärlekscraft said:
Är säkert topphemligt och sekretessbelagt. Man måste nog använda de metoder som de gör för att få fram material till Wikileaks.
 

Kaigon

Helmgast
Joined
14 Mar 2001
Messages
732
Location
Göteborg
Jag håller med om att det vore en bra grej med lite presentationsmaterial om både folket och projekten kring Eon IV och Neotech X. Det ska vi nog kunna skaka fram inom en rätt snar framtid.

Och om det inte redan är uppenbart så skriver/layoutar jag grundboken till Eon IV.
 

Blasphemy

Swashbuckler
Joined
4 Jul 2000
Messages
2,369
Location
Göteborg
Tja jag jobbar ju inte åt Neogames längre men har ju skrivit en massa åt dem innan och likt Kaigon ovan så fixar jag och trixar jag på saker till Eon och diverse andra små projekt (som alltjämt är hemliga).
 

Ymir

Liten kantbaron
Joined
18 May 2000
Messages
11,189
Location
Malmö/Lund Metropolitan Axis
Jag är en av huvudförfattarna till nya Neotech samt Eon IV Magi, och har även frilansskrivit lösa texter för tidigare Eonmoduler tex Eon III, Bestialiska folk, Misslor, Alver och Krigsherren, samt div. Fenixartiklar. Jag har, som säkert bekant för många, även filat i en halv evighet på modulen Västlanden. Jag har dock inte bidragit till grundboken i Eon IV.

Jag är även en produktiv skapare av fan-material till Eon, och om gränsen mellan detta och vad jag skriver i officiell kapacitet ibland blir luddig ber jag er ha överseende med det. Notera dock; jag jobbar för Neogames/Helmgast på frilansbasis, och är därför generellt inte rätt person att fråga om man vill ha officiella besked kring saker och ting.
 

Big Marco

Läskig
Joined
20 May 2000
Messages
6,918
Location
Sandukar
Jag är med i Helmgast som arketypen Bolagsmannen. Huvudansvarig för Noir och tillhörande produkter, tillika rådgivare till Eon och Neotech.
 
Top