Nekromanti Vilka är det som spelar (Nördutveckling)

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
Min lilla grupp består av mig som SL 2 personer till, bröder.

Jag är sjuksköterska och 30 år.

* 1 man, 30 år, industriarbetare och rockmusiker som jobbar hårt på att slå igen, spelar i en grupp som heter footstompers och de har släppt en platta, passar på att göra lite reklam; deras hemsida är www.footstompers.com * 1 man 27år, vet faktiskt inte exakt vad han gör, vill minnas att det är ett industrijobb typ.



Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,483
Location
Helsingborg
9 st studerande pågar á 18-22 år gamla [NT]

/[color:green]Han</font color=green> som gillar uttrycka sig kort och koncist
 

König

Hero
Joined
28 May 2001
Messages
910
Location
Stockholm
Fyra stycken med en snitt ålder på 26 år, en historiker (jag), en snart arbetslös hustru till maken som är fiskpryleförsäljare via nätet (eller nått sånt) och slutligen en doktorand i mekanik vid KTH. Sen fyller vi på med en och annan IT-konsult vid behov.

"When the DM laughs it is already to late"
 

Exterus

Veteran
Joined
18 May 2000
Messages
126
Location
Sundsvall
Inte minnas vad han gör?
Som om jag skulle kunna undvika att veta vad folk i min spelgrupp gör när dom inte spelar.
Är det ovanligt att folk i spelgrupper också är väldigt goda vänner när dom inte spelar?
Jag umgås nästan bara med min relativt stora spelgrupp, och jag känner dom utan och innan.

Tokstolle där.
 

Hasse

Hero
Joined
13 Jan 2001
Messages
1,684
Location
Göteborg
Vi bor i olika städer och det är genom hans bror vi umgås så det är inte så att vi träffas dagligen. Men tycker själv det är dåligt till och med lite pinsamt att jag inte lagt det på minnet.

Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd
 

Illern

koppariller
Joined
22 May 2000
Messages
2,058
Location
Linköping