Nekromanti VFX: Jochum Alexander Tisselius vs. Rasputin-4

Pilzefrau

hon/henne
Joined
12 Sep 2005
Messages
2,082
Location
Göteborg
Det här ska jag berätta om nästa gång någon frågasr mig varför jag har en kedja av gem i fickan! Awesome!
 

magoo

Hero
Joined
19 Oct 2002
Messages
1,117
Location
Umeå
Jolene Henderson vill jämföra VFX-deltagarna med mat - först vill hon nog ha en liten aptitretare, sen ett par varmrätter. Sparrisarna och de andra grönsakerna är mest dekor och kan kastas åt sidan och choklad passar bäst till efterrätt.

Kanske MacJack kan vara nåt, patriot som han är går han säkert igång på att bli slagen blå och randad röd? Han ser i vilket fall som helst ut som en liten minimarshmallow, Jolene blir sugen på att sticka en pinne i hans rumpa och snurra honom över lägerelden.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,588
McJack låter hälsa att om Jolene vill ha en aptitretare ska hon nog inte sätta tänderna i Fuckin' Bloody McJack.

Jolene lär nämligen upptäcka att McJack är lite mer än hon kan äta på en gång.

"But ya' know, if that's what has to be done to stop those f*****g trailerpark-morons from participating in VFX, might be worth it..."

Själv skulle han gärna äta upp henne som avslutning på det här buffébordet av småskitar.

"Like pie – crunchy on the outside but sweet'n'juicy inside...I'll look forward to get my teeth into her!"

Sedan skrattar han högt.

/Basenanji
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,719
Location
Göteborg
magoo said:
och bäst hade ju varit om båda hade strukit med - eller vinner kanske båda om det blir en jämn match?
Ha, det får ni inte se förrän när/om en match slutar lika!
 
Top