Nekromanti Vem skriver Demoner & Vandöda?

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Joined
19 May 2000
Messages
2,145
Location
Inaktiv
Om denne person händelsevis läser detta inlägg, så... kommer information om Kraden Nanórgona med i modulen? *Han e ju en vandödingsnubbe så* /images/icons/wink.gif

/P|uT0NiUm, som mIRCar...

"Vad är det, min sssöta?" - Gollum
 

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Joined
19 May 2000
Messages
2,145
Location
Inaktiv
Re: En spökskrivare? ;-) (n/t)

*Varför känner jag på mig att det där var en sarkasm?*
*Vad har jag missat nu då?*

P|uT0NiUm...

"I got my trenchcoat - running down your back!"
 

Björn Hellqvist

Swordsman
Joined
18 May 2000
Messages
667
Location
Skövde
Re: En spökskrivare? ;-) (n/t)

Ingen sarkasm - en ordvits! "...och vandöda" kan ju skrivas av en spökskrivare. Vanligtvis innebär ju spökskrivare en författare som får skriva en bok åt någon kändis med andra talanger än det skrivna ordets. I det här fallet kan man ju då skämtsamt anta att en bok om gengångare, spöken och gastar skrivs av just en spökskrivare.

- Björn

(Vitsar blir aldrig roliga när de måste förklaras.)

http://www.algonet.se/~enda
 

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Joined
19 May 2000
Messages
2,145
Location
Inaktiv
Re: En spökskrivare? ;-) (n/t)

Ojdå... now i get it... hihi... *känner mig om möjligt mer dum nu än jag gjorde igår kväll*

/P|uT0NiUm, flog me, me be stupid!

"I got my trenchcoat - running down your back..."
 

Ymir

Liten kantbaron
Joined
18 May 2000
Messages
11,198
Location
Malmö/Lund Metropolitan Axis
Nanórgona

Nanórgona...hehe, han har gjort comeback i min kampanj. När drakarna anföll Cai var det tydligen för att Nanórgona kommit nära lösningen på någon hemlighet de inte ville han skulle få reda på och de anföll därför staden och förstörde allt hans forskningsmateriel. 2200 år senare har Kraden Nanórgona den Grymme nu kommit tillbaka och tänker återuppta sina experiment på nytt. Men först måste han ta itu med ett allvarligt problem- drakarna.
En mortuachdrake dog under anfallet mot Cai och vilar i stadens ruiner. Kunde Nanórgona animera denna skulle han få en otroligt kraftfull odöd som kunde skydda honom från de levande drakarnas vrede, så hans nästa steg blir att försöka göra detta. Endast rp:na och co. står i hans väg....

Hursomhelst tyckte jag att jag lyckats jävligt bra med Nanórgonas personlighet, han är (konstigt nog) en ganska sympatisk typ. Jag vet inte, men jag har en känsla av att manschauvinistiska höviska überhederliga nekromantiker med panikångestsyndrom inte hör till vanligheterna? :)

- Ymir, diggar Nanórgona
 
Top