Forumträff Varulvsspelsprisgala ikväll!

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,329
Vad? WRNU:s varulvsspelsklubbs årliga prisgala. Vinnare koras*, varulvsåret diskuteras och bubbel (eller liknande) drickes.
När? Ikväll klockan 20:00
Var? Vrållådans röst-kanal #pratlådan

Vad är programmet? Typ det här:
  1. Välkomstskål
  2. Årets nykomling, presenteras av Vimes
  3. Årets by, presenteras av Sidd
  4. Årets Scum, presenteras av Basse
  5. Årets mest innovativa design, presenteras av Martin3
  6. Årets Bästa spel, presenteras av Sidd
  7. Årets spelare, presenteras av Basse
  8. 2022 års Hederspris, presenteras av Vimes
  9. Samtal och diskussion om säsongen som varit och säsongen som kommer
Prispresentatören får gärna hålla ett kort tal för att presentera priskategorin! Om vinnaren (vid t.ex. årets spelare, mest innovativa design, årets nykomling) är på plats får hen möjlighet till ett kort tacktal.

Väl mött!
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,267
Grattis alla vinnare! Vill skicka vidare lite extra gratulationer till årets Scum med @Martin3 och @BiobunkerVII. Läste nyss igenom spelet igen och det var ingen kul läsning kan jag meddela. Nämner mer än en gång hur grön Martin måste vara och det sista jag säger är att det minsann måste vara KK eller Recca. Det här året kommer jag därför stryka färgen grön från eventuella listor och bara köra med gult och rött för att inte släppa nån ur sikte.

Missade tyvärr själva galan så får hålla mitt "tacktal" här istället. Noterar stolt att jag vunnit hela 2/3 spel jag medverkat i. Blir lite för stolt och fortsätter gräva i statistik för att se att min win rate är sämre än byns genomsnittliga vinn procent i årets spelade spel (jag har bara varit bybo). Det har alltså gått sämre för byn när undertecknad deltagit än utan. Borde jag skicka denna onödiga info i brist på vettigare saker att säga kalla det för ett tacktal. Förmodligen inte 😉

Tack för roligt anordnade spel och fint deltagande. Gott nytt år på er!
 
Top