Tackar alla för gott deltagande och
@Vimes för strålande arrangemang.
Den paranoida Siaren tyckte det var lika knivigt som vanligt.
Lite spridda tankar:
Kul med ny spelare med i gänget
@Yem_86 : jag var osäker över status hela liret. Surt med nattmordet men bra spelat.
@Martin3 hade jag som grön hela vägen: förklaringen om hur Siaren skulle agera hjälpte faktiskt mig som inte hade fattat.
@Empiricus tokjagade jag mest hela tiden men när denne började försvara sig så mjuknade jag och släppte vilket var väldans skönt att det stämmde. När denne outade sig (efter mig) så vart det ju klart. Jag tror vi vann spelet där för då gick det att lägga ett bättre pussel.
@Basenanji kunde ju vara vilket som i mina ögon.
@RasmusL var svårtydd pga lajv och övrigt lågflygande.
@Impetigo fastnade jag felaktigt tidigt på att det var Väktaren som glömt upplägg F när det alltså var en ulv som glömt upplägg F. Jag hade lite småtells med röstningarna och lågflygandet som störde mig
Byn landade ju inte rätt med de inledande dreven och ulvarna fick spelet precis dit de ville med röstandet.
Så det barkade ju åt fanders.
Dock lyckades varulvarna inte hitta powerrollerna vilket till slut blev avgörande.
Jag tror vi outade i rättan tid för att ha nån chans denna gång.
Sen blev det ju flipcoin luck på slutet för egentligen vart det ju kört trodde jag iom att Basse visade sig vara bybo.
Blev ju jätteglad att för första gången få vara powerroll Siare denna gång innan jag fattade att den var tokig, surt men var ju strålande att kunna gröna sig själv i alla fall.
Sorry för larvspel i R4, jag tyckte det var rätt åt ulvalaget som lurat oss hela tiden, förlåt Empi. Snyggt ritat Empi(och glatt versknåpande Impetigo)
Trevlig Sommar och på återseende.