Jag tycker personligen att din beskrivning, som förvisso är grov, är missvisande. Kamorfer är ett av mundanas äldsta folk. Det faktum att kamorfer är odödliga (dvs de dör inte av ålder) gör att många kamorfer är äldre än vissa mänskliga kulturer och den kamorfiska kulturen är långt mer utvecklad än människor, dock är den i människors ögon säkert väldigt udda då Kamorfer inte gillar "klassika" kulturyttringar såsom sång, skådespel eller dikter utan gillar komplexa saker som utmanar ens tankeförmåga (rätta mig om jag har fel, har inte tillgång till BF). Gällande hantverk lär Kamorfiska hantverkare slå människor, alver och dvärgar på fingrarna vilken dag som helst. Kunskapsmässigt finns det med stor sannolikhet enskilda kamorfer som vet mer om ett ämne än hela andra släkten gör tillsammans. Kamorfer är ju kända för sina kunskaper och skicklighet inom magi och de lär ha magiska föremål där det ena är mer fantastiskt än det andra (om någon undrar varför kamorferna inte tagit över världen eftersom de är fysiskt starkare, intelligentare och bättre utrustade än andra folk är svaret till en del att kamorfer inte kan föröka sig och många av deras prylar inte funkar då magiflödena i världen är svagare nu än vad de var när kamorferna konstruerade sina föremål så de funkar inte)
Nåja, min poäng här är att kamorfer är väldigt komplicerade och intressanta varelser och långt mycket mer än kamelontmän i djungeln som försörjer sig som legosoldater. Ymir kan säkert komma med en bättre presentation (jag tänkte skriva "kortfattad" men insåg hur löjligt det skulle bli att säga det och "ymir" i samma mening och syfta på inlägg om en av hans favoritsaker...

)
Och nu skall jag nog ta min feber och skriva kampanjstuff eller sova.